تمرینی برای قوی کردن قلب و پا!

کد مطلب 3842 1399-07-05 18:23
زمان تقریبی مطالعه 2دقیقه

خراسان/ هیچ‎ چیز مثل انجام حرکات ورزشی اصولی نمی‌تواند روز یک نوجوان را کامل کند. امروز می‌خواهم به شما یک تمرین عالی معرفی کنم که نیاز به هیچ وسیله‌‎ای ندارد و به‎راحتی می‌توانید آن را در منزل انجام بدهید



خراسان/ هیچ‎ چیز مثل انجام حرکات ورزشی اصولی نمی‌تواند روز یک نوجوان را کامل کند. امروز می‌خواهم به شما یک تمرین عالی معرفی کنم که نیاز به هیچ وسیله‌‎ای ندارد و به‎راحتی می‌توانید آن را در منزل انجام بدهید. اسم این حرکت «برپی» است و در آن فقط به وزن بدن خود احتیاج دارید.
1.  پاهای‎تان را به‎اندازه عرض شانه باز کنید و صاف بایستید.
2.  دست‎ها را روی زمین بگذارید. پاهای‎تان را به سمت عقب ببرید و آرنج‎تان را خم کنید.
۳.  در همین موقعیت حرکت شنا را انجام بدهید.
4.  پاهای‎تان را زیر باسن قرار بدهید و بپرید.
5.  حرکت برپی را با به سمت بالا پریدن و بالاآوردن دست‎ها به اتمام برسانید.
این حرکت را می‌توانید به‎عنوان یک تمرین برای گرم کردن بدن، تا ۱۰ بار پشت سرهم و بدون توقف تکرار کنید. برپی یک حرکت کاردیو یا هوازی است که ضربان قلب‌تان را بالا می‌برد و عضلات قفسه سینه و پا را درگیر می‎کند. این حرکت را به‎خاطر بسپارید چون برای ادامه‌ برنامه‌ فرم‎دهی بدن‌که در شماره‎های بعدی به شما می‎گویم، حسابی به آن احتیاج دارید.

نویسنده : مهسا کسنوی| روزنامه نگار



این مطلب را برای دوستانتان هم ارسال کنید :