وزارت علوم علوم ، تحقیقات و فناوری بنیاد ملی نخبگان سورنا س معاون علمی و فناوری

1401\05\22 14:34:56


حمایت بنیاد ملی نخبگان از طرح وزارت علوم در جذب برترین های کنکور

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: طرح حمایت از جذب رتبه‌های برتر در رشته‌های اولویت دار کنکور یک پروژه ملی است و باید از آن حمایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری و محمد زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع حمایت از جذب رتبه‌های برتر در رشته‌های اولویت دار کنکور در وزارت علوم برگزار شد.

سورنا ستاری با اشاره به طرح مذکور گفت: پیشنهاد این طرح توسط دکتر زلفی گل ارائه شد که به این شکل عمل کنیم و در راستای تقویت رشته‌های علوم پایه صورت گرفت و تشویقی است برای المپیادی‌ها و نفرات برتر کنکور در نظر گرفته شده است. وی افزود: ما در بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خدمت این افراد هستیم. البته مشکلات مالی سالهاست ما را اذیت می‌کند اما این طرح جزو پروژه‌های بزرگ و ملی ماست که باید حمایت شود.

بسیار مهم است که ما حکومتی داشته باشیم که نخبه پرور باشد. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با اجرای این طرح از جامعه هدف طرح حمایت معنوی می‌شود و این جزو اتفاقات فرهنگی است که فراتر از تفاهم نامه و موافقت نامه است.. .


بازنشر از : مهر

وزارت علوم

علوم ، تحقیقات و فناوری

بنیاد ملی نخبگان

سورنا س



نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر