خانواده ازدواج سکه مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان با بیان اینکه هزینه حداقلی درخواست معرفی گزینه ه

1401\05\30 10:26:16


سکه بده خواستگار لاکچری تحویل بگیر

مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان با بیان اینکه هزینه حداقلی درخواست معرفی گزینه های ازدواج برای هر نفر 4 هزار تومان است گفت: معرفان بابت این کار هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مریم پاکرو، مدیر شبکه معرفان همدم درمورد این موضوع که «سکه بده خواستگار لاکچری تحویل بگیر» در برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت‌وگو اظهارکرد: ما ۸ سال است که به طور منظم با این موضوع سروکار داشتیم و چالش‌های آن را هم مشاهده کردیم.

وی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: ما سال ۱۳۹۲ که در مؤسسه تبیان شروع به کار کردیم وضعیت واسطه‌های ازدواج در تهران را مورد بررسی قرار دادیم و نمونه‌های زیادی از رد وبدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده آل و لاکچری را مشاهده می‌کردیم. پاکرو بیان کرد: برخی معرف‌های ازدواج در سطح استان تهران به‌صورت کاملاً رایگان و با نیت امر خیر فعالیت می‌کردند اما در مقابل، معرف‌هایی هم بودند که به‌صورت لاکچری دفتر کار شیک داشتند و مبالغ کلانی را هم دریافت می‌کردند و الان هم به همین شکل است. مدیر شبکه معرفان همدم مؤسسه تبیان اظهار کرد: این کار، به متقاضیان ازدواج این امکان را می‌دهد که فرد موردنظر را باتوجه‌به شرایط خود انتخاب کنند و بیشتر افراد هم معرف‌های خیر را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند که هزینه‌ای بابت این موضوع پرداخت نکنند و یا حداقل هزینه را بپردازند.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

پاکرو از تدارک سامانه و نرم‌افزاری برای انسجام و اتحاد معرف‌های ازدواج سخن گفت و افزود: معرفان خیّر مشکلات مختلفی در این زمینه داشتند و غالباً هم کسانی بودند که در مساجد و مؤسسات فرهنگی مشغول فعالیت بودند و دفتر دستی داشتند و ثبت اطلاعاتشان بعضاً دچار اشکالات و نواقص بود و معمولاً بروزرسانی نمی‌شد، لذا ما این سامانه را راه‌اندازی کردیم ضمن اینکه مؤسسه تبیان در اصفهان نیز این اقدام را انجام داد. وی با بیان اینکه نهاد رهبری در سال‌های گذشته خیلی در این بخش فعال بود گفت: با یکپارچه شدن معرف‌های ازدواج و علمی تر شدن کار، متقاضیان ازدواج هم می‌توانند خدمات بهتری دریافت کنند و باتوجه‌به پشتوانه حاکمیتی که داریم استقبال بهتر و جمعیت میلیونی از این سامانه صورت می‌گیرد. مدیر شبکه معرفان سامانه همدم با بیان اینکه هزینه حداقلی هر بسته ۴۰ هزار تومانی با ۱۰ گزینه معرفی شروع می‌شود و با افزایش گزینه‌ها تا ۹۶ هزار تومان بالا می‌رود گفت: معرفان در فرایند ازدواج، اقدامات واسطه‌گری خود را با هماهنگی کامل خانواده‌ها انجام می‌دهند، چون خانواده محور اصلی فرایند کاری ماست.

ضمناً معرفان بابت زحمات خود هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند. شایان ذکر است که تمامی خدمات همدم تا بعد از مرحله عقد هم ادامه پیدا می‌کند، چراکه هدف، ازدواج پایدار است.. .


بازنشر از : مهر

خانواده

ازدواج

سکه



تعمیر پکیج دیواری