آلپینا XB۷ مدل ۲۰۲۳ با یک موتور ۶۳۰ اسب بخاری و شتاب ۳.۹ ثانیه ای آمعرفی شد.

1401\07\01 00:15:18


لوکس‌ترین شاسی‌ بلند بی‌ام‌و فقط ۱۴۵ هزار دلار!

آلپینا XB۷ مدل ۲۰۲۳ با یک موتور ۶۳۰ اسب بخاری و شتاب ۳.۹ ثانیه ای آمعرفی شد.

آوریل قبل بود که ب ام و از فیس‌لیفت شاسی‌بلند فول‌سایز X۷ رونمایی کرد.

حالا به فاصله کوتاهی نوبت به آلپینا رسیده تا از XB۷ مدل ۲۰۲۳ رونمایی کند. به رسم دیرینه، از نظر طراحی ظاهری آلپینا XB۷ جدید تفاوت زیادی با فیس‌لیفت ب ام و X۷ ندارد، اما سطح توجه به جزئیات در آن بیشتر از شاسی‌بلند باواریایی است.

مشخصات فنی آلپینا XB۷ مدل ۲۰۲۳

در زیر کاپوت آلپینا XB۷ همان موتور معروف ۴.۴ لیتری V۸ ب ام و (S۶۸) قرار دارد. این موتور با همکاری تکنولوژی هیبرید نرم و پس از بازنگری‌هایی که مهندسان آلپینا انجام داده‌اند، توانایی تولید ۶۳۰ اسب بخار قدرت را دارد.

این رقم نسبت به حالت استاندارد ۹ واحد بیشتر است. میزان گشتاور تولیدی نیز بدون تغییر در رقم ۸۰۰ نیوتن متر ثابت باقی مانده است. این گشتاور عظیم بین دورهای ۱۸۰۰ تا ۵۶۰۰ در دسترس قرار می‌گیرد.

نیروی تولیدی موتور از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز به پدال‌های پشت فرمان، به سمت هر چهار چرخ ارسال می‌شود.

عکس | لوکس‌ترین شاسی‌ بلند بی‌ام‌و معرفی شد

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

با اتکا به این پیشرانه قدرتمند، آلپینا XB۷ قادر است در عرض ۳.۹ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۶۰ مایل یا ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند. در صورت ادامه شتابگیری و فشردن پدال گاز تا انتها، این شاسی‌بلند آلمانی توانایی ثبت حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل یا ۲۹۰ کیلومتر در ساعت را دارد. درگ یک چهارم مایل هم برای XB۷ برابر با ۱۲.۴ ثانیه زمان می‌برد.

برای تضمین ثبات و پایداری آلپینا XB۷ در سر پیچ‌ها، این خودرو از سامانه چهار چرخ محرک و هوشمند xDrive و دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی متغیر سود می‌برد.

میزان قفل شدگی، بر مبنای بررسی مداوم مجموعه‌ای از فاکتور تعیین می‌شود. سرعت چرخ‌ها، ضریب اصطکاک و زاویه فرمان برخی از این فاکتورها هستند.

قیمت و زمان عرضه

سفارش مشتریان آمریکایی برای آلپینا XB۷ از همین الان ثبت می‌شود. این شاسی‌بلند لوکس و سریع برچسب قیمتی برابر با ۱۴۵ هزار دلار دارد که البته ۹۹۵ دلار دیگر بابت حمل و تحویل به آن افزوده می‌شود.

روند تحویل سفارش‌ها نیز از ژانویه سال آینده شروع خواهد شد.

عکس | لوکس‌ترین شاسی‌ بلند بی‌ام‌و معرفی شد

. .


بازنشر از : منبع: دیجیاتو



نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر