سی و یکمین سفر استانی دولت هفته دولت سفر استانی کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر د

1401\05\22 15:17:03


مدارس در سال تحصیلی جدید حضوری است. آغاز طرح نظام رتبه بندی

کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر پنجشنبه در جلسه شواری اداری کرمان اظهارداشت: ایرادهایی که در آئین نامه طرح رتبه بندی معلمان بود رفع و فرایند اجرایی طرح نظام رتبه بندی شروع شده است.

نوری گفت: معلمان باید از قانون رتبه بندی برای ارتقا نظام تعلیم و تربیت و ارتقا شغلی خود استفاده کنند و در این راستا نهایت تلاش خود را به کار گیرند. وی با اشاره به وجود مدارس کانکسی در بم عنوان کرد: اعتبار ویژه ای برای حذف این مدارس تخصیص یافته است که در راستای تکمیل مدارس بم هزینه می‌شود. وی با اشاره به اینکه با مدیریت جهادی اقدامات خوبی در کشور روی می‌دهد گفت: دولت در عرصه‌های داخلی و خارجی با صلابت است و مذاکره نیز با همین سیاست پیگیری می‌شود و یک قدم عقب نمی‌نشینیم.

وی گفت: این دولت مردمی است و خدمت به جامعه را الگوی خود قرار داده است. وزیر آموزش و پرورش گفت: همین سیاست صلابت موجب شده ایران به الگویی برای ملت‌های مسلمان تبدیل شود. وی همچنین بر برگزاری حضوری کلاس‌ها در سال تحصیلی جدید تاکید کرد و گفت: تمام امکانات برای ارتقا سطح آموزشی استفاده می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

سی و یکمین سفر استانی دولت

هفته دولت

سفر استانی



مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران