شهید محمود صارمی هاشم داداش پور سازمان امور دانشجویان روز خ رئیس سازمان امور دان

1401\05\22 15:03:03


پیام رئیس سازمان امور دانشجویان به مناسبت روز خبرنگار

رئیس سازمان امور دانشجویان فرا رسیدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز پاسداشت خبرنگار را به همه‌ خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و دست‌اندرکاران حوزه رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، متن پیام دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است.

با سلام صمیمانه و صادقانه و با عرض تسلیت شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش و قبولی عزاداری‌ها و با عرض ادب و ارادت به حضور شما بزرگوار که در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی تلاش بی‌وقفه دارید و برای اعتلای دانش و فرهنگ میهن خالصانه و بی شائبه می‌کوشید. تمام اقشار جامعه از جمله فرهیختگان و دانشگاهیان، وامدار مساعی و رنجی هستند که شما و دیگر عزیزان در طریق تهیه و درج و نشر اخبار و رویدادها و حقیقت‌ها و تازه‌های علم و فرهنگ و دانش پذیرای آن ید و با عزمی استوار و نستوهی بسیار به تکلیف مقدس خویش عمل نموده و بذر بصیرت در میان آحاد مردم می‌افشانید و امواج آگاهی را به دریای پاک اندیشه‌ها عطا می‌کنید. مراتب سپاس و تقدیر خویش را حضور شما سرور ارجمند ابراز نموده و هفدهم مردادماه روز خبرنگار را از صمیم دل تبریک و تهنیت می گویم و آرزومندم همآره در اقلیم قلم، سرفراز و بانشاط بوده و در عرصه‌ی ارتباطات، پایدار و پویا باشید.

پروردگار کریم، عمر مدید و سلامت مستمر و پاداش بی شمار عطایتان فرماید و بنان و بیان تان منشأ و مصدر خیر و خدا خواهی و گشودن گره از جامعه باد.. .


بازنشر از : مهر

شهید محمود صارمی

هاشم داداش پور

سازمان امور دانشجویان

روز خ



نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر