دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اورژانس محمود حسین پور بندرعباس - مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز به ک

1401\12\28 06:54:04


راه اندازی پایگاه موتورلانس در بندرعباس

بندرعباس - مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز به کار دو پایگاه موتورلانس در شهر بندرعباس در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

محمود حسین پور گفت: توسعه پایگاه‌های موتورلانس می‌تواند، راهکار مناسبی، در مقابل افزایش درخواست برای خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و کمبود آمبولانس، در سطح استان باشد.

وی افزود: موتور آمبولانس ها، دارای تمام تجهیزات پزشکی لازم جهت ارائه خدمات به بیماران در موارد فوریت های پزشکی است و استفاده از موتورلانس، بخصوص در مناطق پرتردد و شلوغ و همچنین در ساعات پیک ترافیک، کمک شایانی به کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار می کند و این مهم می تواند نقش مهمی در کاهش اثرات سوء ناشی از حوادث و بیماری ها داشته باشد. حسین پور خاطرنشان کرد: در مواردی که بیمار بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تیم موتورلانس، نیاز به اعزام به مراکز درمانی داشته باشد؛ تیم آمبولانسی پشتیبان به محل اعزام و بیمار را به بیمارستان منتقل خواهند کرد. حسین پور در ادامه افزود: در حال حاضر دو دستگاه موتورلانس در پایگاه مشیردوانی و یک دستگاه موتورلانس در پایگاه اسکله حقانی مستقر و آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز است..

.


بازنشر از : مهر

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

اورژانس

محمود حسین پور



نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر