اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی مهرواره محله همدل محله محوری اراک- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان

1401\12\28 06:53:21


طرح مهرواره «محله همدل» در استان مرکزی اجرا می شود

اراک- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: طرح مهرواره «محله همدل» در سراسر استان از نیمه شعبان با رویکرد مساجد و محله محوری آغاز شده است.

حجت الاسلام امیر طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح مهرواره در استان مرکزی اظهار داشت: در راستای حل مشکلات مردم به شکل محله‌ای و آن هم با رویکرد مساجد سازمان تبلیغات برنامه‌های اثرگذاری پیش بینی کرده که مهمترین آن بحث فرهنگ سازی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: طرح مهرواره محله همدل در راستای گره گشایی از مشکلات مردم است که با همکاری سازمان بسیج و با رویکرد مساجد در سطح استان مرکزی از نیمه شعبان آغاز شده است. وی ادامه داد: در این طرح افرادی که مشکلاتی دارند شناسایی می‌شوند و به شکل نظام مسائل و بوم هر محله برای رفع مشکلات آنها اقدام خواهد شد و در واقع این طرح به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم با رویکرد محله محوری است. طاهری اضافه کرد: مهمترین هدف طرح مهرواره محله همدل امید آفرینی است و در این راستا باید ضمن فرهنگ سازی بسیج عمومی در محله‌ها شکل بگیرد و قطعاً این امر یک جهاد مقدس است.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مساجد، گروه‌های جهادی و همه افرادی که در محله‌ها ظرفیت دارند مد نظر است و رسانه‌ها در این راستا برای روایت کردن نیز نقش مهمی خواهند داشت. معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که نوروز و ماه مبارک رمضان دارد قطعاً اجرای این طرح برکات فراوانی خواهد داشت و یکی از برکات مهم این طرح استحکام بنیان خانواده است و امیدواریم این طرح بتواند ظرفیت عظیم بانوان در حل مسائل خانواده و ایجاد انگیزه را در محلات فعال کند.. .


بازنشر از : مهر

اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

مهرواره محله همدل

محله محوری



نمایندگی بوتان تهران