خطبه های نماز جمعه شهرستان بیله سوار جابر عزیزی اردبیل بیله‌سوار-امام جمعه شهرست

1401\05\22 16:41:05


اجازه دخالت در امور اجرایی شهرستان را به افراد سودجو نمی‌دهیم

بیله‌سوار-امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: در دولت سیزدهم اجازه دخالت نابجا را در امور اجرایی شهرستان به افراد سودجو و فرصت طلب نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: مؤمن نسبت به برادر مؤمن خود ظلم نمی‌کند بلکه طبق سفارش اسلام باید به فکر برادر دینی خود باشد.

وی با اشاره به دخالت‌های بی جا و بی مورد جریان‌های مختلف در امورات اجرایی و دولتی شهرستان مرزی بیله سوار خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای فرصت طلب در امورات ادارات دخالت کرده و بر اساس منافع و مصلحت‌های فردی ادارات را تحت تأثیر قرار داده و بیشتر از این بر ویرانی‌های این منطقه محروم مرزی بیافزایند. امام جمعه بیله سوار افزود: عده‌ای در دولت‌های قبلی بدون لیاقت و شایستگی‌های کاری و مرتبط، پست دولتی تصاحب کردند که ویرانی‌ها و محرومیت‌های امروز بیله سوار دقیقاً متأثر از همان مسئولان دولتی است. حجت‌الاسلام عزیزی بیان کرد: انتظار ما از دولت آیت الله رئیسی این است در انتصابات مسئولان دولتی افراد انقلابی و ارزشی و جهادی را بکارگیری کند تا پس از سال‌ها شاهد رونق و توسعه مناطق محروم مرزی همچون شهرستان بیله سوار باشیم.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

وی با اشاره به پرتاپ موفقیت آمیز ماهواره خیام به فضا افزود: دشمن از موفقیت‌های روز افزون جمهوری اسلامی به ستوه آمده و چشم دیدن این همه پیشرفت را در فضای تحریمی ندارد و چیزی جز تحریف و تخریب از طریق فضای مجازی و رسانه‌های فارسی زبان معاند از دست شأن بر نمی‌آید. امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: وقتی ما در شرایط تحریمی به صنعت ساخت ماهواره دست پیدا کرده ایم پس می‌توانیم از شرایط اقتصادی هم عبور کنیم و در وضعیت مطوبی قرار بگیریم. حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به بحث خالصه دولتی در مورد زمین‌های مسکونی و کشاورزی شهر بیله سوار افزود: این مورد یکی از مطالبات مهم اهالی بیله سوار است و باید با همفکری و مساعدت مسئولان در سریع‌ترین زمان ممکن حل و فصل شود..

.


بازنشر از : مهر

خطبه های نماز جمعه

شهرستان بیله سوار

جابر عزیزی

اردبیل



برق و روشنایی لاله زار