محمدرضا مهدوی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گروه‌های جهادی بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گ

1401\05\22 16:47:02


اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی در فردوس برگزار می‌شود

بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی سیزدهم شهریور ماه در فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهدوی ظهر شنبه در شورای اداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی سیزدهم شهریورماه در فردوس برگزار می‌شود.

انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: بعد از زلزله فردوس در سال ۴۷ رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه گروهی از روحانیون جهادی به این منطقه آمده و یاری‌گر زلزله زدگان شدند. مهدوی ادامه‌داد: این اقدام جهادی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت که حکومت وقت گره‌گشایی چندانی از مشکلات زلزله زدگان انجام نمی‌داد و حتی در مواردی ممانعت می‌کردند. وی با اشاره به اینکه این روز فرصتی برای تقدیر از تلاش جهادگران و مبدأ فعالیت‌های آنان است، گفت: در این اجلاسیه رونمایی از خاطرات رهبر معظم انقلاب از حضور در فردوس نیز صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه در این اجلاسیه از حضور سخنران کشوری بهره‌مند خواهیم شد، اظهار کرد: ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی کشور نیز در این اجلاسیه حضور خواهند یافت. مهدوی ادامه‌داد: امروزه فعالیت جهادگران تنها مربوط به حوادث غیر مترقبه نیست بلکه در بسیاری از بخش‌های صنعتی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و دامپروری گره گشایی می‌کنند. وی با اشاره به اینکه از چند روز قبل از برگزاری همایش گروه‌های جهادی در شهرستان فردوس و مناطق اطراف خدمت رسانی خواهند کرد، یادآور شد: در حاشیه این اجلاس کارگاه‌های سه روزه‌ای را نیز برای جهادگران برگزار خواهیم کرد..

.


بازنشر از : مهر

محمدرضا مهدوی

سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی

گروه‌های جهادی



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین