فردوس فرمانداری فردوس هفته دولت بیرجند- فرماندار فردوس از افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرست

1401\05\22 16:47:04


افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ پروژه طی هفته دولت در فردوس

بیرجند- فرماندار فردوس از افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان فردوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی روشن شب گذشته در جلسه شورای اداری با بیان اینکه یک فرصت طلایی پس از سال‌ها برای شهرستان فردوس فراهم شده افزود: آبروی شهرستان در گرو برگزاری خوب این اجلاسیه ملی است و در ارزیابی عملکرد مدیران نقش مهمی خواهد داشت.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت و مراسم ملی ۱۳ شهریور سالروز حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امداد رسانی به زلزله زدگان فردوس در سال ۴۷ از لغو مرخصی تمام مدیران از یکم تا ۱۴ شهریور خبر داد و اضافه کرد: آمادگی کامل مهمانسراهای اداره‌ها و رفع نواقص آنها، نصب حداقل یک بنر در خصوص اجلاسیه ملی ۱۳ شهریور و فضای سازی شهرستان باید به بهترین وجه ممکن انجام شود. روشن تصریح کرد: مردم از این همایش ملی انتظارات مادی در جهت توسعه شهرستان دارند و در این راستا ۱۵ پروژه در حوزه مسکن، اشتغال و بهداشت و درمان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد که معادل ۴۰ سال اعتبارات گذشته شهرستان خواهد بود. حضور ۵۰ گروه جهادی و بیش از ۵۰۰ نخبه جهادی در مناطق محروم شهرستان فردوس و شهرهای همجوار از دیگر خبرهای خوبی بود که فرماندار فردوس اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت در شهرستان فردوس ۴۰ پروژه نیز افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد از تمام مدیران خواست نهضت روشنگری و تبیین خدمات دولت را با جدیت در این هفته برای مردم برنامه‌ریزی کنند. امام جمعه فردوس نیز با اشاره به برگزاری رویداد مهم اجلاسیه ملی ۱۳ شهریور در فردوس گفت: همه باید برای یک هدف مشترک که برگزاری موفقیت‌آمیز این اجلاسیه هست تلاش کنند تا شاهد دستاوردهای مادی و معنوی آن برای شهرستان فردوس باشیم. حجت الاسلام محمد شاکری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در بحث حجاب و عفاف در حوزه کاری خویش پیش‌قدم شده و این موضوع از اداره‌های دولتی شروع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فردوس و دبیر اولین اجلاسیه ملی جهادگران نیز بر استفاده حداکثری مادی و معنوی از ظرفیت این اجلاسیه به نفع شهرستان فردوس تاکید و افزود: ۱۲ کمیته اجرایی در این خصوص تشکیل شده و با برگزاری ۳۰ جلسه در سطح مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است. سرهنگ محمد فاطمی نسب با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم در این اجلاسیه نقش مردم و گروه‌های مردمی پر رنگ دیده شود گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی نهایت صرفه‌جویی در برگزاری این همایش صورت خواهد گرفت. وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش ملی مداحان کشوری سه روز در شهرستان برنامه خواهند داشت و سه نمایشگاه در بخش‌های مختلف خواهیم داشت..

.


بازنشر از : مهر

فردوس

فرمانداری فردوس

هفته دولت



نمایندگی بوتان تهران