استاندار البرز مجتبی عبداللهی ارتقای زيرساخت‌ها البرز- استاندار البرز گفت: استان در بسیاری از سرانه‌ها و زیرساخت‌

1401\05\22 16:42:04


البرز در سرانه‌ها و زیرساخت‌ها با عقب ماندگی و ضعف جدی مواجه است

البرز- استاندار البرز گفت: استان در بسیاری از سرانه‌ها و زیرساخت‌ها با عقب ماندگی و ضعف جدی مواجه است، بنابراین برای جبران این امر وارد عمل شده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر جمعه در شورای معاونین و مدیران کل استان استانداری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تلاش شبانه روزی مدیران برای ارتقا رضایتمندی مردم، افزود: اکنون که عزم جدی دولت محترم سیزدهم بر کسب رضایتمندی و ایجاد رفاه مردم است، ما نیز باید به تبع از برنامه‌های دولت در این مسیر اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: اقدامات و برنامه‌های بزرگی را در مسیر آبادانی و توسعه استان بخصوص جهت تقویت زیرساخت‌ها در دستور کار داریم از این رو باید به مردم اطلاع رسانی و امیدبخشی شود. عبداللهی گفت: استان البرز در بسیاری از سرانه‌ها و زیرساخت‌ها با عقب ماندگی و ضعف جدی مواجه است بنابراین برای جبران این امر وارد عمل شده ایم. وی افزود: بر این باور هستم که برای نیل به اهداف و حل مسائل استان باید کار مضاعف‌تری را با اراده‌ای انقلابی و جهادی، پیش بگیریم.

عبداللهی گفت: توان موجود در مدیران استان اگر معطوف و متمرکز شود، به طور قطع تمامی مشکلات و کمبودهای استان را حل می‌کنیم. وی افزود: باید سرآمد و الگوی تمامی استان‌های کشور باشیم چراکه این ظرفیت و استعداد در استان البرز وجود دارد. استاندار البرز گفت: جای خرسندی دارد که قرارگاه اجتماعی در استان تشکیل شد و هر هفته روزهای چهارشنبه با عنوان چهارشنبه‌های جهادی در یکی از محله‌های ۶۶ گانه کم برخوردار استان میز خدمت راه اندازی می‌شود.

وی افزود: رضایتمندی مردم در مناطق محروم استان محسوس است از این رو باید این روند تداوم یابد و همچنین مصوبات و دستورهای صادر شده در قرارگاه و میزهای خدمت چهارشنبه‌ها و روزهای جمعه در مصلی‌ها در اسرع وقت عملیاتی و اجرایی شوند. عبداللهی گفت: چند قرارگاه مهم در دستور برنامه‌های استان قرار دارد تا امور اساسی و دغدغه‌های اصلی مردم به صورت جهادی و ویژه بررسی و اجرایی شود. وی افزود: قرارگاه‌های مسکن و اشتغال از جمله این موارد محسوب می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

استاندار البرز

مجتبی عبداللهی

ارتقای زيرساخت‌ها



مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران