ولی الله حیاتی استانداری خوزستان مرز شلمچه مرز چذابه اهواز- معاون امنیتی

1401\05\22 16:50:03


انجام تمهیدات لازم برای عبور آسان زائران در ۲ مرز خوزستان

اهواز- معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای عبور آسان، روان و توأم با امنیت زائران اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه در حال برنامه‌ریزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی ظهر امروز شنبه در جلسه هماهنگی درباره اقدامات هلال احمر که با حضور «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای عبور آسان، روان و توأم با امنیت زائران اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه در حال برنامه‌ریزی است و اقدامات خوبی برای تسهیل در عبور و مرور زائران انجام شده است.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان افزود: در حوزه ارتباطی با کشور مقابل، جلساتی با معاونان استانداران بصره و العماره برگزار شده تا مسائل در مورد تردد زائران حل و فصل شود. وی بیان کرد: در حوزه زیرساختی از جمله آب، برق و درمانی، اقدامات خوبی انجام شده است؛ البته اقداماتی را که باید در مرزها انجام شود، مرور کردیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده امسال اربعین متفاوتی داشته باشیم. معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: در خصوص تأمین آب آشامیدنی و یخ برای زائران و مواکب خدمات‌رسان اقدامات خوبی شده و مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت..

.


بازنشر از : مهر

ولی الله حیاتی

استانداری خوزستان

مرز شلمچه

مرز چذابه



استعلام قیمت کارتن لیمینتی