ایلام استانداری ایلام واکسیناسیون ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:اولویت اصلی ستاد کرونا در ایلام ب

1401\05\22 16:43:02


اولویت اصلی ستاد کرونا در ایلام افزایش آمار واکسیناسیون است

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:اولویت اصلی ستاد کرونا در ایلام بالابردن آمار واکسیناسیون و دوز یادآور در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا اولویت اصلی این ستاد را بالابردن آمار واکسیناسیون و دوز یادآور در استان دانست و بر مشارکت و حمایت فرمانداران در تقویت مراقبت و رهگیری برای کاهش اثرات مخرب کرونا تاکید کرد.

وی وی در ادامه تصریح کرد: با شروع بکار دولت سیزدهم و اقداماتی که در راستای مهار کرونا انجام گرفت، آمار مبتلایان و فوتی ها به صفر رسید، اما در شرایط فعلی و با سویه جدید کرونا، چه در سطح جهان و کشور و به تبع آن در استان ایلام نیز شاهد افزایش تعداد مبتلایان و افزایش مرگ و میر به نسبت هفته های گذشته هستیم. معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها، گفت: ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن، بیش از ایام گذشته ضروری است. وی با تأکید بر نقش مهم رسانه ها و صداوسیما در آگاهی بخشی و رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق دُز یادآور، افزود: افرادی که فاصله زمانی تزریق واکسن آنها از ۶ ماه گذشته، ضرورت دارد نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.

حسنی در ادامه بر ضرورت استفاده از ماسک در جلسات اداری و مشارکت ادارات و ارگانها و سازمانهای خصوصی و دولتی در تزریق واکسیناسیون پرسنل تاکید کرد. وی ادامه داد: با توجه به حجم مسافران ورودی و خروجی، باید پروتکل های بهداشتی توسط مسافران رعایت شود و برگزاری مراسمات با تجمعات بالا ترجیحاً در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار شود. وی افزود: همچنین در خصوص تست گیری از زوار برگشتی، متناسب با میزان جمعیت و افزایش نیروی متخصص باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به طرح ارزشمند شهید سلیمانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در صورت نیاز از این ظرفیت که در گذشته خیلی مؤثر واقع شد، استفاده نماید. وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شاهد گسترش این بیماری و اعمال محدودیت‌ها نباشیم و از هر گونه عادی انگاری باید پرهیز شود.. .


بازنشر از : مهر

ایلام

استانداری ایلام

واکسیناسیون



تعمیر پکیج دیواری