تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال مس کرمان لیگ برتر فوتبال ایران مسجدسلیمان- تیم نفت مسجد سلیمان، بیست و دومی

1401\05\22 16:50:04


اولین پیروزی نفتی‌ها در خانه . ‏مهاجری‬ کارت زرد گرفت

مسجدسلیمان- تیم نفت مسجد سلیمان، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شده که تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس کرمان امشب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در برابر هم صف آرایی کردند و این بازی پرگل با حساب ۳ بر ۲ به سود شاگردان رضا مهاجری به پایان رسید.

علی محسن‌زاده، مجتبی مقتدایی، میلاد باقری، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، پیمان رنجبری، رضا دهقانی (۷۲پ یمان میری)، مسلم مجدمی (۷۲ میثم نقی‌زاده)، سامان نریمان جهان (۸۰ محمد خرم‌الحسینی)، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی (۸۰ علی کیانی‌فر) ترکیب نفت مسجدسلیمان را تشکل دادند. آرمان شهدادنژاد، جلال عبدی، عیسی پرتو، حسین دوستدار (۴۳ میلاد پورصف‌شکن)، سامان تورانیان (۸۶ علیرضا قادری)، محمد ستاری، علی تهامی، احمد نصیری (۶۵ محمد صبوری)، عارف زینلی، محمد امین کاظمیان و شروین بزرگ (۶۵ محمدامین اسدی) برای مس کرمان به میدان رفتند. دقیقه ۲۲: شوت علی دغاغله را شهدادنژاد سنگربان مس به طور ناقص دفع کرد که توپ برگشتی را پیمان رنجبری به گل نخست مسابقه تبدیل کرد.

دقیقه ۳۰: پاس ارسالی در عمق سید محمد ستاری با اشتباه مدافعان نفت به محمد امین کاظمیان رسید که این بازیکن دروازه محسن زاده را گشود. دقیقه ۳۳: پیمان رنجبری توپ را در دهانه دروازه مس به رضا دهقانی پاس داد که این بازیکن دروازه تیم میهمان را باز کرد. دقیقه ۴۲: توپ ارسالی از سمت راست با خروج اشتباه محسن زاده به شروین بزرگ رسید که مهاجم مس کرمان نیز توپ را به دوستدار سپرد تا گل دوم نماینده کرمان توسطش به ثمر برسد.

دقیقه ۵۹: پاس به بیرون رضا دهقانی به امیرحسین کریمی رسید و شوت کریمی از راه دور به تور دروازه مس کرمان بوسه زد. مسابقه با یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت یاد «حسن سلیمان زاد» ملی پوش سابق کشور و شهر مسجدسلیمان آغاز شد. ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی در این مسابقه گرامی داشته شد.

تعداد زیادی از بازیکنان مس کرمان پیش از شروع مسابقه با رضا مهاجری سرمربی نفت که سابقه سرمربیگری مس را در مسابقات دسته اول داشت به خوش و بش پرداختند. پیمان رنجبری از نفت مسجدسلیمان با کادر فنی مس خوش و بش کرد. قانون کولینگ بر یک دقیقه ۳۰ به علت گرمای ۴۸ درجه مسجدسلیمان در این بازی اجرا شد.

تعدادی از هواداران نفت بازی را از روی تپه‌های مقابل ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تماشا کردند داور در نیمه دوم ۷ دقیقه وقت اضافه گرفت. رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان کارت زرد دریافت کرد. سامان تورانیان و میلاد پورصف شکن از مس کرمان و پیمان رنجبری، امیرحسین کریمی و میثم نقی زاده از نفت مسجد سلیمان کارت زرد دریافت کردند.

حسین زیاری به همراه هادی طوسی و مرتضی سلمان زاده این بازی را قضاوت کرد. تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، بیست و هشتم مردادماه به ترتیب به مصاف تیم‌های هوادار تهران و پیکان تهران می‌روند.. .


بازنشر از : مهر

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال مس کرمان

لیگ برتر فوتبال ایران



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین