اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی علی فرخنده بیرجند بیرجند- مدیرکل و معا

1401\05\22 16:47:04


بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از خبرگزاری مهر

بیرجند- مدیرکل و معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از سرپرستی خبرگزاری مهر در استان بازدید و ضمن عرض خدا قوت به تلاشگران و خبرنگاران این مجموعه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار ابتدا سرپرست خبرگزاری مهر در خراسان جنوبی ضمن ارائه پیشینه‌ای از فعالیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه خبرگزاری مهر در استان به دغدغه‌ها و مشکلات در عرصه خبرنگاری پرداخت و خواستار رسیدگی به این موارد شد.

فاطمه زیراچی با بیان اینکه خبرگزاری مهر همواره در جشنواره‌ها حائز رتبه بوده است و این نشان از توانمندی این مجموعه است از فعالیت بیش از ۱۰ خبرنگار فعال در این خبرگزاری خبر داد و افزود: برای توانمندی هر چه بیشتر خبرنگاران نیاز به برگزاری دوره‌های آموزشی به روز در استان داریم. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هم با اشاره به اینکه از تمام مشکلات خبرنگاران آگاه هستیم، گفت: در دیدار اصحاب رسانه با استاندار تمامی دغدغه‌ها مطرح خواهد شد و ضمن اینکه برای کاهش مشکلات خبرنگاران از جمله بیمه، دستمزد و … که برخی از آن‌ها در حوزه کشوری است رسیدگی انجام و قدم برای کم کردن بار مشکلات خبرنگاری برداشته می‌شود. فرخنده با اشاره به اقدامات برای احداث خانه مطبوعات استان از تلاش برای بهره برداری از این مجموعه در هفته دولت پیش رو خبر داد و افزود: در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با اصحاب رسانه مدیران استان نیز حضور خواهند داشت تا مشکلات در حضور آن‌ها مطرح و رسیدگی انجام شود..

.


بازنشر از : مهر

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

علی فرخنده

بیرجند



فروش اینترنتی لباس بچه