رضا پرکاس تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال فولاد خوزستان اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه

1401\05\22 16:50:04


برای بقا نمی جنگیم. تیم فولاد خوزستان تغییرات زیادی داشته است

اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه برای بقا در لیگ برتر نمی جنگیم، گفت: هدف ما این است که امسال با بازی‌های زیبا به پیشرفت و موفقیت برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پرکاس عصر امروز جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان با اشاره به اینکه این تیم تغییرات زیادی داشته است بیان کرد: بازی فردا چون دربی است، حساسیت خاصی دارد و دو تیم برای یک بازی زیبا و گرفتن حداکثر نتیجه به میدان می‌آیند.

وی در خصوص کسب سهمیه آسیایی توسط نفت آبادان گفت: اگر خوب فوتبال بازی کنیم هیچ چیزی دور از دسترس نیست. سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینک ما هم تیمی نیستیم که برای بقا بجنگیم، گفت: باید بسیار تلاش کنیم زیرا در لیگ همه برای جایگاه بهتر و بالاتر تلاش می‌کنند. وی درباره بدون تماشاگر بودن بازی‌های هفته اول عنوان کرد: گفته شده سامانه بلیت فروشی با مشکل مواجه است اما زیبایی و جذابیت فوتبال با تماشاگرانش است.

پرکاس در ادامه گفت: دو اردو در تهران و بروجن داشتیم و در مجموع ۹ بازی دوستانه انجام دادیم و به اهدافمان نزدیک شدیم. بازی تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال فردا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

رضا پرکاس

تیم صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال فولاد خوزستان



نمایندگی بوتان تهران