فولاد فرمانداری آران و بیدگل آران و بیدگل صنعت فولاد کاشان - فرماندار آران و بید

1401\05\22 16:40:03


بررسی جوانب مختلف احداث صنعت فولاد در آران و بیدگل

کاشان - فرماندار آران و بیدگل گفت: شورایی برای بررسی جوانب مختلف احداث صنعت فولاد و بخش ذوب آهن در آران و بیدگل تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر رضایی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دغدغه برخی از فعالان محیط زیست و مردم در مورد صنعت فولاد و احداث ذوب آهن در آران و بیدگل اظهار داشت: برای این موضوع و با توجه به حساسیت‌های موجود شورایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اعضای این شورا در حال بررسی جوانب این موضوع هستند، ابراز داشت: در مورد بحث تأسیس ذوب آهن در آران و بیدگل و دیگر جنبه‌های مربوط به صنعت فولاد اعضای این شورا در جلساتی به این موضوع پرداخته اند. فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه در قالب این جلسات نقشه راه برای این موضوع تدوین شده است، تصریح کرد: یک جلسه هم با مدیران و مسئولان شرکت فولاد آران و بیدگل و جلسه دیگری هم در دفتر امام جمعه با حضور منتقدین این طرح برگزار و صحبت‌های طرفین شنیده شده است. وی با اشاره به اینکه برخی گمانه زنی کرده‌اند صحبت با منتقدین یکطرفه بوده و بدون حضور مدیران فولاد انجام شده است، تصریح کرد: این موضوع محلی از اعراب ندارد و ما تمام صحبت‌های مدیران فولاد و منتقدین را شنیده و در حال بررسی این موضوع هستیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد منطقه یحیی آباد و رسیدگی به آن گفت: در دولت سیزدهم و همزمان با ورود ما به فرمانداری یکی از مهمترین تصمیمات و اقدامات ما رسیدگی به این منطقه بوده و هست. وی با اشاره به اینکه یحیی آباد جزئی از شهرستان آران وبیدگل بوده و هست، خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این منطقه همچنان ادامه خواهد داشت و دستگاه‌های مربوطه هم در این موضوع مصمم هستند. فرماندار آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییرات در بین مدیران این شهرستان گفت: برخی از مدیران تغییر کرده‌اند ولی با این وجود باید اصلاح ساختارها هم انجام پذیرد چراکه تغییرات مدیران بدون اصلاح ساختار تأثیر مطلوب را ندارد..

.


بازنشر از : مهر

فولاد

فرمانداری آران و بیدگل

آران و بیدگل

صنعت فولاد



نمایندگی بوتان تهران