شهرستان شوش تخصیص اعتبار فرمانداری شوش شوش- فرماندار شوش گفت: اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوش در سال جاری

1401\05\22 16:50:02


بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شوش تصویب شد

شوش- فرماندار شوش گفت: اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوش در سال جاری ۹۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که از منابع مختلف تملک‌دارایی، نفت و قانون استفاده متوازن به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عیدانی بعد از ظهر امروز شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شوش اظهار کرد: اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوش در سال جاری ۹۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که از منابع مختلف تملک‌دارایی، نفت و قانون استفاده توازن به تصویب رسیده که این اعتبار نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است‌.

وی گفت: امسال اعتباری بالغ بر ۶۰۳ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال از محل تملک دارایی‌ها و نفت و همچنین ۳۰۳ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال دیگر از محل اعتبارات قانون استفاده توازن از امکانات کشور برای شهرستان شوش تصویب شده است. فرماندار شوش بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید اعتبارات مصوب شده سال گذشته خود را پیگیری کنند چون این اعتبارات نباید از دست برود و هرکجا نیاز به حضور و پیگیری بود، اطلاع بدهند تا این موارد در دستور کار فرمانداری شوش قرار بگیرد. عیدانی افزود: مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید به صورت جدی اعتبارات پروژه‌های تعریف شده را پیگیری کنند؛ مدیران باید نسبت به پیگیری جذب بودجه و اعتبارات دستگاه‌های مربوطه اقدام و برای هزینه آن در مسیر تعریف شده اقدام کنند.

وی خواستار تلاش و پیگیری جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای جذب اعتبارات تخصیصی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و پروژه‌های جاری شهرستان شوش شد.. .


بازنشر از : مهر

شهرستان شوش

تخصیص اعتبار

فرمانداری شوش



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین