محمود نور پور امام جمعه گلستان خطبه های نماز جمعه بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: بینی صهیونیست ها در جنگ ۳روزه ب

1401\05\22 16:45:02


بینی صهیونیست ها در جنگ ۳روزه با مجاهدان به خاک مالیده شد

بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: بینی صهیونیست ها در جنگ ۳روزه با مجاهدان به خاک مالیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه گلستان ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان سرافراز، شهدای زنده و سند صبر و استقامت و افتخار ملت ولایتمدار ایران اسلامی هستند.

وی گفت: آزادگان سرو قامتانی اند که در راه اسلام و ارزشهای الهی و برای حفظ عزت و کرامت مردم جانانه ایثار و فداکاری کرده اند. امام جمعه گلستان سپس با اشاره به روز مقاومت و سالروز پیروزی حزب الله لبنان عزیز در جنگ ۳۳ روزه یادآور شد: یکی از برکات شیرین و تأثیر گذار انقلاب اسلامی، شکل گیری جبهه مقاومت در خاورمیانه است. وی افزود: امروز مجاهدان و رزمندگان غزه و کرانه باختری و لبنان عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ و تنگ‌تر کرده اند که یک نمونه آن را در جنگ اخیر سه روزه اسرائیل با جنبش جهاد اسلامی دیدیم.

نورپور گفت: در این جنگ در در ۵۶ ساعت درگیری، مجاهدان فلسطینی بیش از یک هزار موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده و ۵۸ شهرک نشین صهیونیست آماج موشک باران جنبش جهاد اسلامی قرار گرفت و بینی اسرائیل بار دیگر به خاک مالیده شد. وی افزود: صهیونیست‌ها مجبور به تسلیم و قبول آتش بس شدند، همه این ها به برکت نظام اسلامی و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی است.. .


بازنشر از : مهر

محمود نور پور

امام جمعه گلستان

خطبه های نماز جمعه



برق و روشنایی لاله زار