راه و شهرسازی اردبیل بزرگراه شهرستان پارس آباد مشگین شهر پارس‌آباد-- مدیرکل ر

1401\05\22 16:41:05


تأمین اعتبار تلفیقی برای تکمیل بزرگراه پارس‌آباد-مشگین‌شهر

پارس‌آباد-- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با تأمین اعتبار تلفیقی اعم از ملی، فاینانس و تهاتر نفت قرار است پروژه بزرگراهی پارس‌آباد به مشگین‌شهر اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری ظهر جمعه در نشست با فرماندار پارس‌آباد اظهار کرد: هزینه‌بر بودن احداث بزرگراه‌ها تأمین اعتبار را با مشکل روبه‌رو کرده و ما سعی داریم تا از ردیف‌های ملی و فاینانس بانکی بخشی از مطالبات پیمانکاران را برای سرعت دادن به تکمیل پروژه‌ها پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل ۴۵ کیلومتر بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، تصریح کرد: امسال قرار است این پروژه بزرگراهی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود. مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه بزرگراه شهرستان پارس‌آباد را از محل منابع استانی، ملی و فاینانس بانکی پیگیری می‌کنیم. حیدری با اشاره به موانع موجود در پروژه چهار بانده پارس‌آباد - سربند افزود: کل معارض تأسیساتی از قبیل برق، گاز، آب، فیبر نوری و سیفون در مسیر پروژه چهار بانده پارس‌آباد - سربند رفع شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این هدف با ارتقای ایمنی جاده‌ها، تصادفات جاده‌ای به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: از ۶۸۰ میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور به استان برای طرح‌های عمرانی، زیربنایی و زیرساختی استان اردبیل ۲۷۰ میلیارد تومان صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

راه و شهرسازی اردبیل

بزرگراه

شهرستان پارس آباد

مشگین شهر



فروش اینترنتی لباس بچه