رضا ابراهیمی استانداری آذربایجان غربی واکسن کرونا ارومیه - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تد

1401\05\22 16:39:05


تدابیر لازم برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی درمدارس اندیشیده شد

ارومیه - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تدابیر لازم برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مدارس استان اندیشیده شود.

رضا ابراهیمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به نزدیکی به ایام بازگشایی مدارس، افزود: مسئولان حوزه آموزش و پرورش استان ضمن فرهنگ سازی و دعوت از دانش آموزان برای تزریق واکسن، باید تهویه مناسب و شرایط لازم برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس را نیز فراهم کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به شیب صعودی ابتلاء به کرونا در استان گفت: استقبال مردم از دز یادآور واکسن کرونا چشمگیر نیست و مردم باید برای مقابله با شیوع این بیماری دز یادآور واکسن این بیماری را تزریق کنند. ابراهیمی در با دعوت از مردم برای تزریق دز یادآور واکسن، افزود: مردم آنچنان که باید از تزریق دز یادآور استقبال نکردند در حالی که باید توجه ویژه‌ای به آن شود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث اقناع و اطلاع رسانی در رابطه با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و دعوت از مردم برای تزریق واکسن، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی بر پیگیری مصوبات جلسات ستاد مقابله با کرونا توسط دبیرخانه نیز تاکید کرد و یادآور شد: تشکیل سامانه جامع واکسیناسیون ضروری است. وی در ادامه بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تاکید کرده و افزود: تدابیر لازم در رابطه با مباحث درمانی و پزشکی زائرین اربعین و عتبات عالیات باید اتخاذ شود. ابراهیمی از عملکرد هیأت‌های مذهبی فعال آذربایجان‌غربی در مراسم عزاداری حسینی قدرانی کرد و گفت: مراسم عزاداری باید در محیط باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود..

.


بازنشر از : مهر

رضا ابراهیمی

استانداری آذربایجان غربی

واکسن کرونا



مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران