موزه ستارخان شهرداری تبریز تبریز - شهردار تبریز با تاکید بر تسریع اجرای طرح باغ‌موزه خانه ستارخان، گفت: تملک و آز

1401\05\22 16:38:05


تسریع در اجرای طرح باغ موزه خانه ستارخان

تبریز - شهردار تبریز با تاکید بر تسریع اجرای طرح باغ‌موزه خانه ستارخان، گفت: تملک و آزادسازی املاک اطراف این خانه تاریخی در جهت محوطه‌سازی مناسب در اولویت قرار بگیرد.

یعقوب هوشیار در نشست بررسی طرح پیشنهادی باغ موزه خانه تاریخی ستارخان خواستار تسریع اجرای این پروژه و در اولویت قرار دادن تملک و آزادسازی املاک اطراف آن در جهت محوطه‌سازی مناسب برای این خانه تاریخی شد.

همچنین محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز ضمن ارائه برخی توضیحات در رابطه با روند اجرای طرح پیشنهادی، گفت: تکمیل و ارتقای طرح و همچنین تقویت دسترسی‌ها و منظر این پروژه در اولویت کارشناسان این معاونت قرار دارد. وی افزود: بر اساس همفکری‌های صورت گرفته با کارشناسان و متخصصان حوزه شهرسازی و معماری، احداث پروژه باغ موزه خانه تاریخی ستارخان به صورت فازبندی بوده و در همه مراحل اجرایی آن از مشارکت اساتید دانشگاهی و نظرات کارشناسی آنها بهره خواهیم برد. نژاد ابراهیمی، رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی نیز به تشریح دو طرح پیشنهادی این دانشگاه برای پروژه مذکور پرداخت و جزئیات طرح‌های مذکور مورد بررسی قرار گرفت..

.


بازنشر از : مهر

موزه

ستارخان

شهرداری تبریز



فروش اینترنتی لباس بچه