استاندار اردبیل دستگاه های اجرایی کاظم دبیر اداره کل ورزش و اردبیل- معاون توسعه

1401\05\22 16:41:05


توزیع ناعادلانه منابع و امکانات در دستگاه‌های اجرایی. کمبودها جبران شود

اردبیل- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: عدم نگاه توسعه همسان و بی‌توجهی به توزیع عادلانه منابع مالی سبب شده برخی دستگاه‌های اجرایی استان از حداقل‌ترین امکانات بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر ظهر جمعه در بازدید سرزده از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: توسعه متوازن همه دستگاه‌های اجرایی و تخصیص عادلانه منابع، محور برنامه‌ریزی استانداری اردبیل است.

وی تصریح کرد: مشکلات و نیازهای اساسی دستگاه‌های دولتی با بازدید سرزده و میدانی بررسی می‌شود و توسعه متوازن همه دستگاه‌های اجرایی و تخصیص عادلانه منابع، محور برنامه‌ریزی استانداری اردبیل است. معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: متأسفانه عدم نگاه توسعه همسان، بی‌توجهی به توزیع عادلانه منابع مالی و تأمین نیروی انسانی سبب شده برخی دستگاه‌ها از حداقل‌ترین امکانات و تجهیزات برخوردار باشند. دبیر بر جذب به موقع اعتبارات، صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌کرد دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: علی‌رغم مشکلات اقتصادی دولت و کمبود منابع ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه کشورمان، دولت در سال گذشته بخش قابل توجهی از مطالبات کارکنان و بدهی دستگاه‌های دولتی را پرداخت کرد و بهبود وضع معیشتی و رفاه کارکنان در این دولت به جد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به نقش و کارکرد اجتماعی ورزش خاطرنشان کرد: توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی و قهرمانی نشاط اجتماعی و امید را در جامعه ارتقا می‌دهد و عامل مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی است. دبیر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: استان اردبیل از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم به منظور برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی برخوردار است و توسعه تجهیزات و نصب سیستم‌های به روز الکترونیکی سالن ورزشی حسین رضازاده در ماه‌های اخیر، این سالن ورزشی استان را به عنوان گزینه مطرح برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی بیش از پیش مطرح کرده است. معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بر استعدادیابی و شناسایی جوانان مستعد ورزشی تاکید کرد و ادامه داد: اردبیل قهرمانان ورزشی برجسته و به نامی همچون علی دایی و حسین رضازاده را تقدیم جامعه ورزشی کشور و حتی جهان کرده است..

.


بازنشر از : مهر

استاندار اردبیل

دستگاه های اجرایی

کاظم دبیر

اداره کل ورزش و



برق و روشنایی لاله زار