عبدالامیر بخشی زاده راه وشهرسازی آذربایجان شرقی مسکن ملی را خداآفرین- مدیرکل راه

1401\05\22 16:38:03


جزئیات رانش زمین پیشنهادی برای ساخت مسکن ملی شهر خمارلو

خداآفرین- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اما و اگرهای مطرح شده در مورد رانش زمین پیشنهادی مسکن ملی شهر خمارلو، گفت: صحت و سقم این موضوع با آزمایش مکانیکی خاک بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر بخشی زاده شامگاه جمعه در جلسه شورای مسکن شهرستان خداآفرین، گفت: ما در اسرع وقت با دریافت پیوست کارشناسی آزمایش مکانیکی خاک، تکلیف زمین پیشنهادی مسکن ملی شهر خمارلو را مشخص می‌کنیم، چنان‌چه با ساخت دیوار حایل سنگی و با هزینه ناچیز موضوع رانش پایدار سازی شود همین محل فعلی واگذار می‌شود در غیر این صورت زمین دیگری جایگزین خواهد شد.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

بخشی‌زاده هم‌چنین از توافق با شهرداری خمارلو در مورد زمین‌های حد فاصل جهاد کشاورزی تا مسجد علی‌بن‌ابیطالب خبر داد و افزود: از آنجایی که طبق اسناد رسمی تمام بناهای تجاری و مسکونی موجود در این محدوده در مالکیت راه و شهرسازی است، از این‌رو مقرر شد ۱۰ درصد سهم شهرداری از زمین‌های راه و شهرسازی در مقابل عرصه این بناها تهاتر شده و مالکیت شهرداری تثبیت شود. وی ادامه داد: زمین‌های ملی شهر خمارلو که کاربری آنها فضای سبز است، واگذاری آن به شهرداری، فقط با حفظ همان کاربری بلامانع است. مدیرکل راه و شهر سازی آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: به صاحبان ۱۱ قطعه از شهرک فرهنگیان خمارلو که معارض شخصی داشته و سند راه و شهرسازی را در این قطعه‌ها ابطال کرده‌اند، زمین معوض واگذار می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

عبدالامیر بخشی زاده

راه وشهرسازی آذربایجان شرقی

مسکن ملی

را



قفسه فلزی - قفسه انبار