اردبیل مهر گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اردبیل-وزیر میراث فر

1401\05\22 16:41:03


حمایت از پروژه‌های گردشکری هیجانی در کشور مبنای کار است

اردبیل-وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حمایت از راه‌اندازی پروژه‌های گردشگری هیجانی در کشور مبنای کار است که اردبیل در این حوزه موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضرغامی عصر شنبه در بازدید از پل معلق تمام شیشه‌ای هیر با بیان اینکه راه‌اندازی نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای و قوسی جهان در هیر زیبایی خاصی به استان اردبیل داده است، اظهار کرد: حمایت از راه‌اندازی پروژه‌های گردشگری هیجانی در کشور مبنای کار است که اردبیل در این حوزه موفق عمل کرده است.

وی افزود: مسئولان در شهرستان هیر یکی از ابتکارات و ایده‌های نوین در حوزه گردشگری با ساخت پل معلق به کار بردند که زیبایی خاصی به استان اردبیل داده و سیمای منطقه را تغییر داده است. وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل با اشاره به اینکه این پل به یک برند گردشگری در کشور تبدیل شده است، گفت: طراحی و ساخت این پل به دست مهندسان توانمند بومی بوده که قابل تقدیر و قدرانی است‌. ضرغامی بر رفع موانع پل شیشه‌ای هیر تاکید کرد و گفت: این موانع به زودی برطرف می‌شود و از سرمایه‌گذاران و مدیران مجموعه برای راه اندازی فازهای بعدی پروژه پل شیشه‌ای هیر به شکل همه جانبه حمایت می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

اردبیل

مهر

گردشگری

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری



تعمیر پکیج دیواری