آران و بیدگل محرومیت زدایی مناطق محروم کمک به محرومان کاشان - شهردار آران و بیدگ

1401\05\22 16:40:03


خدمات رسانی به منطقه محروم یحیی آباد افزایش می یابد

کاشان - شهردار آران و بیدگل گفت: با برنامه ریزی های مختلف تلاش داریم تا خدمات شهرداری به منطقه محروم یحیی آباد را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر محسن صانعی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بروز برخی از مشکلات برای مردم و ساکنین منطقه یحیی آباد اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های دولت و تاکید مقام عالیه دولت در شهرستان آران و بیدگل شهرداری عزم جدی برای خدمت رسانی به این منطقه محروم دارد.

وی با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به ساکنین این منطقه ابراز داشت: دفتری در این منطقه با چهار نفر از پرسنل شهرداری آران و بیدگل تأسیس کرده‌ایم تا خدمات مطلوب به ساکنین این منطقه ارائه کنند. شهردار آران و بیدگل با اشاره به اینکه درآمد و عایدی شهرداری از این منطقه ناچیز بوده است، خاطرنشان کرد: با این وجود شهرداری با توجه به رسالت ذاتی خود خدمات را ادامه داده است. وی با بیان اینکه ارائه خدمات به مردم و ساکنان منطقه یحیی آباد شدت می‌یابد، گفت: در مورد آسفالت معابر و کوچه‌های این منطقه اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی از طرف شهرداری آران و بیدگل انجام شده است که برخی از این خدمات با همکاری برخی از نهادهای دیگر بوده است.

صانعی با اشاره به ارائه خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل به ساکنین یحیی آباد افزود: لایروبی رودخانه، ترمیم و احداث بلوک فرش معابر و غیره از جمله دیگر خدمات شهرداری به این منطقه بوده است.. .


بازنشر از : مهر

آران و بیدگل

محرومیت زدایی

مناطق محروم

کمک به محرومان



برق و روشنایی لاله زار