نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان خبرنگاران فضای مج اهواز- نماینده ولی ف

1401\05\22 16:50:03


دولت فعلی قابل قیاس با دولت قبل نیست

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در حدود یک سال اخیر دولت انقلابی و مردمی فعلی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده که قابل مقایسه با دولت قبلی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد پیش از ظهر امروز شنبه در همایش روز خبرنگار اظهار کرد: اگر بخواهیم قوی‌ترین مردم باشیم باید به خداوند متعال توکل کنیم و این توکل یکی از امتیازات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: یکی از سران فتنه سال ۱۳۸۸ که قبل از شمارش حتی یک صندوق خودش را پیروز انتخابات دانست و از داعش بی‌پروا دفاع، بر مدافعان حرم تاخته و از اسلامیت سعودی دفاع می‌کند، یعنی این شخص با جمهوریت نظام مشکل دارد. وی عنوان کرد: بیان جایگاه و اهمیت رسانه خیلی سخت است. وظیفه اول خبرنگاران نقد و نظارت است، نقد با تخریب تفاوت دارد و باید برای این کار عیارسنجی (در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت) کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: وقتی انسان عیارسنجی و نکات مثبت و منفی هر صحنه‌ای را بررسی کند، برای ریشه‌یابی و برطرف شدن نقاط ضعف تلاش می‌کند. حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: باید همه نکات مثبت و منفی را در کنار یکدیگر در نظر گرفت؛ بین نقد و انتقاد با تخریب تفاوت‌هایی وجود دارد در تخریب امتیازات و نکات مثبت را نمی‌بینند و نقاط ضعف را بزرگنمایی می‌کنند. وی در خصوص عملکرد دولت کنونی گفت: در حدود یک سال اخیر دولت انقلابی و مردمی فعلی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده که قابل مقایسه با دولت قبلی نیست..

.


بازنشر از : مهر

نبی موسوی فرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان

خبرنگاران

فضای مج



استعلام قیمت کارتن لیمینتی