سیل سیلاب سید صولت مرتضوی شهرکرد- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل در مناطق مخت

1401\05\22 16:46:04


دولت منابع بلاعوض برای جبرات خسارات سیل اختصاص می دهد

شهرکرد- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل در مناطق مختلف کشور منابع بلاعوض اختصاص می‌دهد.

سید صولت مرتضوی در جمع مردم روستای خویه مرکز دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گفت: از مناطق سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور مانند چهارمحال و بختیاری دیدن شد.

مرتضوی تصریح کرد: با جاری شدن سیل اخیر بسیاری مردم به‌ویژه در روستاها خانه‌های مسکونی، ابزار اشتغال، زمین کشاورزی و دام‌های خود را از دست دادند. وی یادآور شد: در سیل اخیر بسیاری امکانات زیرساختی مناطق مختلف سیل‌زده کشور مانند تأسیسات آب آشامیدنی خسارت جدی دیده و در حال ارزیابی از سوی گروه‌های کارشناسی است. معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: دولت برای تعمیر، مرمت و نوسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده در سیل اخیر علاوه بر کمک‌های بلاعوض، تسهیلات مورد نیاز را به متقاضیان خسارت‌دیده پرداخت می‌کند.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

وی با اشاره به مشکلات جدی جاده روستاهای دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ و خاکی بودن این مسیر افزود: عملیات اجرایی آسفالت قسمتی از این مسیر در سال‌جاری آغاز می‌شود. معاون اجرایی رئیس‌جمهور پیگیری‌های ویژه برای تصویب نهایی طرح توسعه شهرستان کوهرنگ را ضروری اعلام و تصریح کرد: در این طرح منابعی برای توسعه کوهرنگ پیش‌بینی شده است.. .


بازنشر از : مهر

سیل

سیلاب

سید صولت مرتضوی



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو