طرح نهضت ملی مسکن بوشهر اکبر پورات استاندار بوشهر بوشهر- معاون سیاسی،

1401\05\22 16:44:01


روابط عمومی‌های ادارات بوشهر حمایت می‌شوند. تأمین مسکن خبرنگاران

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از پیگیری برای تأمین مسکن خبرنگاران خبر داد و گفت: روابط عمومی‌های ادارات استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات بعد از ظهر شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در کنار هم نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارند.

وی به اقدامات تأثیرگذار و مهم دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: در استان بوشهر شاهد اجرای کارهای بسیار مهمی هستیم که یکی از این اقدامات اجرای طرح نهضت ملی مسکن است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تا پایان عمر دولت سیزدهم باید ۴۲ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر اجرا شود که تاکنون ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد آغاز شده است. وی با تأکید بر انعکاس خدمات و فعالیت دولت بیان کرد: دفاع از نظام، ارائه دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین یکی از مأموریت‌ها و وظایف روابط عمومی ادارات است.

پورات تحول اقتصادی در کشور را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برنامه‌های حوزه اقتصادی تسریع یافته است که سال آینده گشایش اقتصادی خوبی در کشور ایجاد می‌شود. مسئولیت سخت روابط عمومی‌ها معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم را از اهداف دشمن دانست و تأکید کرد: فراهم کردن روحیه امیدواری در بین مردم باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد تا اهداف دشمن محقق نشود. پورات نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی را مهم و کلیدی خواند و بیان کرد: تقویت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات و تحقق مطالبات آنان یکی از اولویت‌ها است و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حمایت ویژه از روابط عمومی‌ها کنند تا این مجموعه تقویت شود.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

وی ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: استاندار بوشهر حامی اصلی روابط عمومی‌ها است و حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هم توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات دارد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی تأکید کرد: روابط عمومی دستگاه‌ها در عرصه مقابله با اهداف دشمن نقش مهم و سختی دارند و در این زمینه جهاد تبیین باید مورد توجه ویژه قرار دهند. تأمین مسکن خبرنگاران پورات تأمین مسکن خبرنگاران را یکی از تأکیدات مهم استاندار بوشهر دانست و افزود: پرداخت وام کم بهره در حوزه رسانه، روابط عمومی و خبرنگاران یک ضرورت است که پیگیری می‌شود.

وی تأمین اینترنت مجموعه کارکنان روابط عمومی ادارات را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: پیگیری اشتغال، مسکن و تحقق مطالبات خانواده ایثارگران، شهدا و جانبازان مورد توجه ویژه قرار دارد. در این جلسه ضمن معرفی و اهدا احکام هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر، از اعضا قبلی قدردانی شد.. .


بازنشر از : مهر

طرح نهضت ملی مسکن

بوشهر

اکبر پورات

استاندار بوشهر



فروش اینترنتی لباس بچه