محرم 1401 محمد صادق معتمدیان استانداری آذربایجان غربی زیرسا ارومیه - استاندار آذ

1401\05\22 16:39:06


زیر ساخت های عبور زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین آماده می شود

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی از پیش بینی تدابیر لازم برای استفاده از مرز تمرچین جهت عبور زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برگزار شد، افزود: دستگاه‌های متولی اقدامات مورد نیاز برای تأمین زیرساخت‌ها جهت توسعه مرز تمرچین پیرانشهر و تسهیل عبور زائران عتبات عالیات در اربعین سال جاری را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: مسیر تمرچین یکی از نزدیک ترین مسیرها بویژه به شهر سامرا بوده که می‌تواند در ایام گرم سال مسیری بسیار مناسب برای تردد زائران اربعین باشد. وی ادامه داد: امسال از ظرفیت مرز تمرچین برای حضور محدود زائرانی از منطقه شمال غرب و حتی شمال کشور در مراسم اربعین حسینی استفاده خواهد شد و ما سعی داریم که مسیر تردد زائران منطقه قفقاز نیز برای شرکت در اربعین امسال از این طریق باشد. استاندار آذربایجان غربی گفت: همه نهادها در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی، با همه توان وارد شده و اهتمام لازم را برای ارائه خدمات هرچه بهتر در دستور کار قرار داده‌اند.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

وی با اشاره به اهمیت مرز در توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی و ضرورت ساماندهی پایانه‌های مرزی، افزود: با بازدیدهای مداوم و میدانی از مبادی و پایانه‌های مرزی استان، ضمن آشنایی با توانمندی‌ها و مشکلات، زمینه برای اتخاذ تصمیمات صحیح و دقیق در خصوص توسعه پایانه‌ها فراهم شده است. معتمدیان در ادامه با تاکید بر تعامل و هم افزایی دستگاه‌های متولی جهت تسهیل توسعه پایانه‌های مرزی استان، خاطرنشان کرد: توسعه پایانه‌های مرزی یک مطالبه مردمی و عمومی بوده و ساماندهی روند تردد از مرزهای استان جهت جلوگیری از هرگونه توقف در مرز به صورت جدی پیگیری می‌شود. استاندار آذربایجان غربی همچنین از افتتاح پایانه مرزی رازی در آینده‌ای نزدیک خبر داده و افزود: جمع بندی‌های لازم برای راه اندازی پایانه مرزی رازی خوی انجام شده و در یک زمان بندی مشخص این پایانه افتتاح می‌شود.

معتمدیان بر تسریع روند بهره برداری از پایانه مرزی رازی نیز تاکید کرده و یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای پایانه مرزی رازی خوی تأمین شده و تجهیزات مورد نیاز نیز به زودی در این پایانه نصب خواهد شد.. .


بازنشر از : مهر

محرم 1401

محمد صادق معتمدیان

استانداری آذربایجان غربی

زیرسا



نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر