استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد حاشیه نشینی مناطق بجنورد- استاندار خرا

1401\05\22 16:49:01


سمن‌ها سکونتگاه‌های غیر رسمی خراسان شمالی را توانمند کنند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی به عنوان اهداف تشکل‌های مردم نهاد خراسان شمالی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر شنبه در نشست با مدیران تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد مشاوران امین دولت و پل ارتباطی با مردم هستند که نقش مهمی در تحولات نظام دارند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تشکل‌های مردم نهاد و حضور و مشارکت مردم می‌تواند در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های استان نقش مهمی را ایفا کند. وی توانمند سازی سکونتگاه‌های غیررسمی توسط تشکل‌های مردم نهاد را مورد تاکید قرار داد و افزود: امیدواریم علاوه بر هدف گذاری تشکل‌های مردم نهاد، توانمند سازی سکونتگاه‌های غیررسمی نیز توسط این تشکل‌ها مورد پیگیری جدی قرار گیرد. حسین نژاد جامعه بی تفاوت را خطرناک‌تر از جامعه مخالف دانست و گفت: تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند با ایفای نقش خود در جامعه از روند و گسترش جامعه بی تفاوت جلوگیری کنند.

وی تشکل‌های مردم نهاد را بازوان قدرتمند دولت دانست و تصریح کرد: با بهره‌مندی از تجربیات تشکل‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف می‌توان مسیر اعتلا را سریع‌تر پیش برد. حسین نژاد بر تسریع صدور مجوز برای تشکل‌های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: صدور این مجوزها موجبات هم افزایی بیشتر با دستگاه‌های اجرایی را در راستای حل مشکلات مردم فراهم خواهد کرد.. .


بازنشر از : مهر

استانداری خراسان شمالی

محمدرضا حسین نژاد

حاشیه نشینی

مناطق



قفسه فلزی - قفسه انبار