شهرستان کرخه جذب اعتبارات مدیریت شهری کرخه- سرپرست فرمانداری شهرستان کرخه گفت: اگرچه جذب اعتبارات در سال جاری برا

1401\05\22 16:50:03


شهرستان تازه تأسیس کرخه نیازمند اعتبارات بیشتری است

کرخه- سرپرست فرمانداری شهرستان کرخه گفت: اگرچه جذب اعتبارات در سال جاری برای این شهرستان تازه تأسیس نسبت به سال گذشته افزایش داشته اما این اعتبار کافی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ستاری‌فر بعد از ظهر امروز شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کرخه اظهار کرد: شهرستان تازه تأسیس کرخه نیازمند اعتبارات بیشتری است اگرچه جذب اعتبارات در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایشی داشته اما این اعتبار کافی نیست.

وی گفت: اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرخه در سال جاری ۴۷۰ میلیارد ریال که از منابع مختلف تملک‌دارایی، نفت و قانون استفاده توازن به تصویب رسیده است که این اعتبار نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشت‌. وی ادامه داد: این اعتبارات در بخش‌های انرژی، حمل و نقل، کشاورزی، منابع آب، صنعت، توسعه خدمات شهری و روستایی و عشایر، آب و فاضلاب، بهداشت، فرهنگی، ورزش و آموزش و پرورش و… هزینه خواهد شد. ستاری فر خواستار پیگیری بیشتر برای جذب اعتبارات بیشتر شد و افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرخه در راستای جذب اعتبارات بیشتر باید از ادارات کل استانی خود مطالبه کنند و پیگیری‌های لازم را انجام بدهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرخه گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان انتظار می‌رود به صورت جدی اعتبارات پروژه‌های تعریف شده را پیگیری کنند.. .


بازنشر از : مهر

شهرستان کرخه

جذب اعتبارات

مدیریت شهری



فروش اینترنتی لباس بچه