آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افشین امیریان شهرکرد مسابق شهرکرد- نشست شورای ه

1401\05\22 16:46:03


شهرکرد میزبان مسابقات دوومیدانی و شطرنج دانش‌آموزان دختر و پسر کشور

شهرکرد- نشست شورای هماهنگی کمیته‌های میزبانی مسابقات شطرنج و دوومیدانی دانش‌آموزان کشور با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری در نشست شورای هماهنگی کمیته‌های میزبانی مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان کشور گفت: به هر رویدادی در آموزش‌وپرورش باید به چشم یک رویداد فرهنگی نگاه کنیم.

افشین امیریان ادامه داد: انتظار داریم برنامه‌های فرهنگی و تربیتی به نحو احسن اجرا شوند و برگزاری این مسابقات تاثیر تربیتی موثری بر دانش‌آموزان حاضر در مسابقات به عنوان نمایندگان استان‌های مختلف کشور داشته باشد. امیریان در ادامه از مسئولان کمیته‌ها خواست کارها را به صورت گروهی پیش ببرند و گفت: در تشکیل گروه‌ها دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم و همکاران فرهنگی نیز مشارکت داشته باشند و از توانمندی‌هایشان استفاده شود. وی تاکید کرد: امیدواریم با همدلی و همکاری بهترین میزبانی را از دانش‌آموزان نخبه ورزشی و همکاران استان‌ها داشته باشیم.

بنابراین گزارش، مسابقات شطرنج و دو و میدانی دانش‌آموزان کشور از ۲۲ مردادماه تا ۲۷ این ماه در بخش پسران و از ۳۰ مردادماه تا چهار شهریور در بخش دختران برگزار خواهد شد.. .


بازنشر از : مهر

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

افشین امیریان

شهرکرد

مسابق



نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر