گناوه محمد اسدی رحمان عمادی فرمانداری گناوه گناوه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی

1401\05\22 16:44:02


طرح ورزش‌های خیابانی در گناوه اجرا می شود

گناوه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: طرح کشوری ورزش های خیابانی در شهرستان گناوه اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی طرح ورزش‌های خیابانی شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم افراد جامعه اظهار داشت: ورزش کردن در شادابی جامعه، سلامت روح و جسم انسان تأثیر زیادی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه با اشاره به تفاوت فرد ورزشکار با غیر ورزشکار گفت: بهبود سلامت جسمانی، تقویت ارتباطات اجتماعی و مردمی، عمومی سازی فضای ورزش از مهمترین فواید ورزش برای افرادی که ورزش می‌کنند، است. وی گفت: به منظور سالم سازی فضای عمومی جامعه تصمیم گیری بر اجرای طرح کشوری ورزش‌های خیابانی گرفته شده است که این طرح در شهرستان گناوه نیز اجرا می‌شود. وی تصریح کرد: در اجرای طرح کشوری ورزش‌های خیابانی، دسته‌ها و هیئت‌های ورزشی دارای تخصص و مهارت باشند و مشارکت کنند و به عنوان مربی در کنار مردم قرار بگیرند و برای سالم سازی فضای عمومی جامعه و تشویق مردم به این سمت تلاش کنند.

وی پیرامون اهداف این طرح گفت: کاهش استرس و کم تحرکی، پیشگیری از بیماری‌های شایع و غیر واگیر، ایجاد و ارتقای دسترسی و فرصت برای مشارکت ساکنان محلات، نهادینه کردن فرهنگ ورزش، افزایش امید به زندگی، تشویق و ترغیب مردم به ورزش و آشنایی با رشته‌های متنوع ورزشی از اهداف مهم این طرح کشوری است. ایجاد نشاط و شور اجتماعی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در این نشست اظهار داشت: برنامه طرح کشوری ورزش‌های خیابانی بر اساس دستورالعمل ابلاغی در این شهرستان با همکاری هیأت‌های ورزشی از ماه جاری راه اندازی خواهد شد. رحمان عمادی افزود: در اجرای این طرح همه اعضای این شورای و دست اندر کاران، هیئت‌های ورزشی و ورزش کاران همکاری خواهند کرد تا بتوان این طرح را به نحو شایسته در شهرستان اجرایی کرد.

وی گفت: اجرای طرح ارتقای سطح سلامت، ایجاد نشاط و شور اجتماعی کاهش استرس‌ها، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با بیماری‌ها مؤثر است و فواید بسیار خوبی در سلامت جامعه دارد. وی یادآور شد: حضور حداکثری همه افراد به خصوص افرادی که ورزش نمی‌کنند در این طرح دیده شده تا بتوان همه افراد را به سمت ورزش تشویق کرد. وی ادامه داد: این طرح دارای ۳ فرآیند قبل از اجرا، حین اجرا و بعد از اجرا است که تلاش می‌کنیم این فرایند ها را با همکاری و مشارکت مجموعه دست اندر کاران این طرح اجرا کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه با اشاره به زمان مشخص شده برای اجرای طرح گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برای اجرای این طرح انتخاب شده است و در منطقه ما به رغم شرایط گرمسیر بودن و هوای گرم اجرا و تا هفته اول آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.. .


بازنشر از : مهر

گناوه

محمد اسدی

رحمان عمادی

فرمانداری گناوه



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو