ایلام جهاد کشاورزی ایلام حسن بهرام‌نیا ایلام-استاندار ایلام گفت: طرح پمپاژ کشاورزی زید، تلخاب و زرانگوش بدره باید

1401\05\22 16:43:05


طرح پمپاژ زرانگوش بدره ظرف یک ماه آینده تکمیل شود

ایلام-استاندار ایلام گفت: طرح پمپاژ کشاورزی زید، تلخاب و زرانگوش بدره باید ظرف یک ماه آینده تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر روز چهارشنبه در نشست شورای فنی استان با اشاره به اینکه رسالت شورا این است که با کمترین هزینه بهترین سرمایه گذاری داشته باشد، اضافه کرد: باید با دقت نظر بتوانیم طبق زمانبندی تعیین شده شاهد تکمیل طرح‌ها باشیم.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع پروژه‌های عمرانی نیمه تمام گفت: هر قدر اصول و مقررات فنی و مهندسی در پروژه‌ها لحاظ شود در مقابل عمر سرمایه گذاری و پروژه‌ها طولانی می‌شود. وی با عنوان این مطلب که پیمانکاران بایست به تمامی مفاد قراردادها عمل کنند، اضافه کرد: در این زمینه نظارت بر اجرا و طراحی دقیق و فنی پروژه‌ها ضرورت دارد. بهرام‌نیا در ادامه خواستار نظارت ناظران بر پروژه‌های عمرانی شد و گفت: در این راستا لازم است از ظرفیت مشاوران خبره در هر طرح عمرانی استفاده شود.

وی تاکید کرد: همچنین باید پروژه‌های عمرانی به افراد توانمند، خبره و اهلیت دار سپرده شود. گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات چهار پروژه مطرح شد و تصمیمات ذیل مصوب شد پروژه طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی روستاهای زید تلخاب و زرانگوش ظرف یک ماه به بهره برداری برسد. همچنین قرار شد پمپاژ کشاورزی خوشادول ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف، پروژه اجرای پوشش سایبان خیابان امام (ره) حد فاصل سعیدی جنوبی و میدان بسیج ایلام فسخ پیمان و پروژه عملیات تکمیلی چهارخطه دهلران - اندیمشک کیلومتر صفر - الی ۱۳ براساس فهرست بها پرداخت شود..

.


بازنشر از : مهر

ایلام

جهاد کشاورزی ایلام

حسن بهرام‌نیا



مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران