استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری شبکه فاضلاب شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینهٔ اجرای ش

1401\05\22 16:46:03


عقب‌ماندگی در زمینهٔ اجرای شبکه فاضلاب چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینهٔ اجرای شبکه فاضلاب در این استان عقب هستیم.

غلامعلی حیدری با اشاره به اینکه در بحث تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام با مشکل مواجه بودیم، اظهار کرد: در سفر دولت اعتبارات بسیار خوبی به استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافت که بخشی از این اعتبارات از طریق ماده ۵۶ تأمین خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای مثال بخشی از اعتبارات پروژه محور شهرکرد- شلمزار-فرخشهر به کارون ۴ از ظرفیت اعتبارات ماده ۵۶ توسط بانک رفاه پیش‌بینی شده است و برای توسعه استان می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد، همچنین پیش‌بینی می‌شود بخش اعظمی از این پروژه تا هفته دولت افتتاح شود. وی در خصوص پروژه سد آقبلاغ، توضیح داد: در سفر رئیس جمهوری به استان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص پیدا کرده است که ۴۰۰ میلیارد تومان آن باید از طریق ماده ۵۶ تأمین شود. حیدری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری با مشکل کمبود آب مواجه است، عنوان کرد: تلاش مسئولان استانی تأمین آب پایدار از روش‌های مختلف از جمله تکمیل سدهای نیمه‌تمام است، این سدها علاوه بر تأمین آب در بخش‌های مختلف به کنترل سیلاب نیز کمک می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های شبکه فاضلاب در استان از محل ماده ۵۶ اختصاص پیدا کرده است، تاکید کرد: در بحث اجرای شبکه فاضلاب در استان عقب هستیم، باید هر چه سریع‌تر مراحل جذب اعتبار در این حوزه صورت بگیرد.. .


بازنشر از : مهر

استانداری چهارمحال و بختیاری

غلامعلی حیدری

شبکه فاضلاب



قفسه فلزی - قفسه انبار