آب و فاضلاب خوزستان محمدرضا کرمی نژاد آبادان آبرسانی روستای آبادان- مدیرعامل آبف

1401\05\22 16:50:03


عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه آبرسانی در روستاهای آبادان آغاز شد

آبادان- مدیرعامل آبفای خوزستان از آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای شهرستان آبادان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کرمی نژاد ظهر امروز شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه آبرسانی در دهستان نصار و شهر اروندکنار، اظهار کرد: از امروز قرارگاه محرومیت زدایی کربلا عملیات اجرایی لوله گذاری را در روستای کوت و دهستان نصار آغاز خواهد کرد.

وی افزود: پیمانکار دوم در شهر اروندکنار عملیات لوله گذاری ۱۴ کیلومتر را به پایان رسانده و به زودی نیز عملیات ترمیم و اتصال به شبکه آبرسانی را آغاز می‌کند. مدیرعامل آبفای خوزستان عنوان کرد: در راستای رفع مشکل کم آبی منطقه اروندکنار با پیمانکار طرح نیز مذاکراتی صورت گرفت که بر این اساس لوله و اتصالات مورد نیاز در محل‌های مورد نظر تخلیه و مقرر شد از امروز عملیات اجرایی لوله گذاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی کربلا آغاز شود. کرمی نژاد بیان کرد: قرارگاه کربلا به عنوان پیمانکار اول طرح توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای کوت و دهستان نصار انتخاب شده که در مجموع ۵ کیلومتر از این مناطق را با استفاده از خط لوله سایز ۲۰۰ پلی اتیلن لوله گذاری می‌کند.

وی با اشاره به پیمانکار این طرح در شهر اروندکنار اضافه کرد: پیمانکار دوم نیز وظیفه اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی را به روستاهای نهر ابوچمبه، ابودگل، ابوطرف و دایر بر عهده دارد که ۱۴ کیلومتر از پروژه را لوله گذاری کرده و به زودی عملیات ترمیم شبکه آبرسانی و اتصال خط به شبکه انتقال آب را انجام خواهد داد. کرمی نژاد با اشاره به پیشرفت پروژه‌های فاضلاب با استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه خرمشهر و آبادان که توسط رئیس جمهور در اوایل امسال به تصویب رسید، گفت: مقرر شده تا قرارگاه خاتم الانبیا باقیمانده فاضلاب خرمشهر و آبادان را از طریق تهاتر نفت تا سقف ۲ هزار میلیارد تومان انجام دهد که در این میان ۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای آبادان خواهد بود. به گزارش مهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و نماینده مردم آبادان در مجلس ضمن بررسی وضعیت آب شرب و دیدار و گفت‌وگو با مردم شهر اروندکنار و دهستان نصار از این مناطق بازدید کردند و تصمیماتی را در راستای رفع مشکلات کم آبی در این مناطق اتخاذ کردند..

.


بازنشر از : مهر

آب و فاضلاب خوزستان

محمدرضا کرمی نژاد

آبادان

آبرسانی روستای



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین