استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد فرودگاه بجنورد توس بجنورد- استاندار خرا

1401\05\22 16:49:05


فرودگاه بجنورد باید توسعه پیدا کند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی راه‌های مواصلاتی را یک امر ضروری در توسعه استان دانست و گفت: از این جهت باید فرودگاه بجنورد توسعه پیدا کند.

به گزارش ش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد.

عصر چهار شنبه در ستاد توسعه مردمی خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، بر ضرورت ایجاد بستر لازم برای سرمایه‌گذاران اشاره کرد و اظهار داشت: قرار گیری استان جزو ده استان برتر کشور هدف ما است. استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هدف و رسالت این ستاد رسیدن استان به رشد و اعتلا در حوزه‌های مختلف است، افزود: باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی در تسریع استان به جایگاه ده استان برتر کشور استفاده کرد. وی وجود خطوط مواصلاتی را جزو زیرساخت‌های اولیه توسعه دانست و گفت: فرودگاه بجنورد نقش مهمی در رشد و توسعه استان دارد لذا با مشارکت اعضای این ستاد و تسهیلات صندوق بین المللی باید توسعه آن را رقم بزنیم.

حسین نژاد توسعه معادن را نیز مورد توجه و قرار داد و بیان داشت: با استفاده از تسهیلات ۱۴ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به استان و سیاست نظام در راستای بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی توسعه معادن را در دستور کار قرار می‌دهیم. وی بر تشکیل شرکت تعاونی حمل و نقل هوایی تاکید کرد و گفت: با اخذ تسهیلات از صندوق توسعه حمل و نقل بین المللی می‌توان راه اندازی ایرلاین مستقل را یک هدف قرار داد.. .


بازنشر از : مهر

استانداری خراسان شمالی

محمدرضا حسین نژاد

فرودگاه بجنورد

توس



استعلام قیمت کارتن لیمینتی