خطبه های نماز جمعه شهرستان اصلاندوز محرومیت زدایی اصلاندوز-امام جمعه اصلاندوز گفت: شهرستان اصلاندوز جز محروم‌ترین

1401\05\22 16:41:05


لزوم تسریع در محرومیت‌زدایی اصلاندوز. معوقات کارگران پرداخت شود

اصلاندوز-امام جمعه اصلاندوز گفت: شهرستان اصلاندوز جز محروم‌ترین شهرهای استان اردبیل در همه زمینه‌ها است که باید محرومیت‌زدایی در این شهر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در هفته پیش رو اظهار کرد: مقاومت کلید واژه‌ای بود که توسط رزمندگان حق علیه باطل در جبهه‌ها به رخ دشمنان این انقلاب کشیده شد.

آرامش امروز را مدیون فداکاری رزمندگان، جانبازان و به خصوص شهدا هستیم. وی ادامه داد: الگو قرار دادن ایثارگری‌های آزادگان لازمه حرکت به سوی تمدن اسلامی است اگر نبود مقاومت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران در دوران دفاع مقدس، قطعاً ما امروز این‌میزان از خودباوری و اعتماد به نفس را در میان جوانان شاهد نبودیم. شهید حججی ها ادامه همان مسیر پاکی هستند که شهدای جنگ و آزادگان آن را آغاز کرده اند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: در تبیین رشادت‌ها و شخصیت‌های فرهمند آزادگان کارهای فرهنگی گسترده ای می‌شد انجام داد اما متأسفانه متولیان فرهنگی در این زمینه کم کاری کرده اند جهادی که این عزیزان انجام داده اند و به اسلام و مبانی انقلاب در قلب دشمن وفادار بوده اند حقیقتاً ستودنی است و باید به سرمشق جوانان تبدیل شود. خطیب جمعه اصلاندوز با تحلیل روند مذاکرات برجام تصریح کرد: اولاً لازم است بدانیم که بحث بر سر چیست؟ طرفین چه می‌گویند و چانه زنی‌ها در کجاست و ما چه چیزهایی می‌خواهیم؟ این کاملاً طبیعی است که در مذاکرات سیاسی طرفین بخواهند امتیازات بیشتری از طرف مقابل خود بدست بیاورند. ایران بر روی سه نکته قابل توجه تاکید دارد که این سه نکته بسیار حائز اهمیت است.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

امام جمعه اصلاندوز افزود: اولین نکته‌ای که کشور ما روی آن تاکید دارد موضوع رفع تحریم هاست چرا که توافق اگر منجر به رفع تحریم‌ها نشود بی ارزش است و حتماً باید منافع اقتصادی ما تأمین شود مسئله‌ی دوم گرفتن ضمانت‌هایی است که دست و پای طرف‌های مقابل را به لحاظ قانونی ببندد و این طور نباشد که هر رئیس جمهوری در آمریکا از راه برسد بتواند از این توافق خارج شود دقیقاً همان ضعفی که دولت قبلی به آن توجه نداشت معتقدیم توافق نکردن بهتر از رفتن زیر پای توافق ضعیف است. حجت‌الاسلام جعفرزاده ادامه داد: به دولت تذکر جدی می‌دهیم که مبادا تحت تأثیر جو سازی ها و جنجال‌های اروپاییان قرار گیرد و این طور نباشد که ما یک طرفه به انجام تعهدات توافق بپردازیم ولی تفاوتی در روابط تجاری ما با جهان ایجاد نشود نکته سوم هم این است طرف‌های مقابل با برخی اهداف نخ نما مثل بودن و یا نبودن نام سپاه تلاش دارند اصل مذاکره را به حاشیه ببرند در حالیکه شاهد بودیم سپاه در این زمینه با چه ایثاری اظهار نظر کرد و منافع مردم را بر خودشان ارجحیت دادند. وی با تاکید بر اینکه تفاوت‌های آشکاری میان اظهار نظرهای مسئولان ما و طرف‌های اروپایی وجود دارد خاطر نشان کرد: صراحتاً می‌گوئیم که کشور ما در حال حاضر متن فعلی را به عنوان توافق نهایی قبول ندارد پس عملاً هیچ کس نمی‌تواند از نهایی شدن یا اتمام مذاکرات صحبت کند و اینکه می‌بینید اروپایی‌ها از نهایی شدن توافق صحبت می‌کنند قصد دارند با فضا سازی های رسانه‌ای دولت را در مقابل افکار عمومی قرار دهند در حالی که دولت باید با درایت و اقتدار از منافع مردم دفاع کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در بخش‌های دیگر خطبه‌ها ضمن انتقاد از تأخیر در پرداخت حقوق کارگران شهرداری عنوان کرد: از مسئولان شهر به خصوص فرماندار محترم مصراً می‌خواهم نسبت به پرداخت حقوق و معوقات کارگران شهرداری اقدامات جدی انجام دهند به هیچ وجه قابل قبول نیست که در میان این مشکلات اقتصادی موجود، پرداخت حقوق کارگران زحمت کش با تأخیر مواجه شود. رسول گرامی اسلام می‌فرمایند" ادفعوا أجرة الأجیر قبل أن یجف عرقه" یعنی مزد کارگر را قبل از آن که عرقش خشک شود، بپردازید لذا در این رابطه تذکر جدی داریم که مبادا حق و حقوق کارگران تضییع گردد. امام جمعه اصلاندوز در پایان با برشمردن مشکلات شهرستان اصلاندوز بیان کرد: شهرستان اصلاندوز جز محروم‌ترین و کم برخوردار ترین شهرستان‌های استان به شمار می‌رود و نیازمند توجه جدی مسئولان است لذا از استاندار انقلابی و جهادی دعوت می‌کنیم به شهرستان اصلاندوز تشریف بیاورند و روند حل مشکلات این شهرستان را تسریع ببخشند..

.


بازنشر از : مهر

خطبه های نماز جمعه

شهرستان اصلاندوز

محرومیت زدایی



قفسه فلزی - قفسه انبار