بحران آب بی آبی خطبه های نماز جمعه تبریز- امام جمعه خداآفرین گفت: در چند متری رودخانه ارس مردم نباید گریبان‌گیر ب

1401\05\22 16:38:04


مردم در جوار رودخانه ارس مشکل کمبود آب دارند

تبریز- امام جمعه خداآفرین گفت: در چند متری رودخانه ارس مردم نباید گریبان‌گیر بی‌آبی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی ضیایی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خداآفرین گفت: شکست مفتضحانه و دست به دامن دیگر کشورها شدنِ رژیم غاصب اسرائیل برای توقف موشک‌باران رزمندگان فلسطین، تبلور عینی قدرت بازدارندگی جبهه مقاومت اسلامی است.

وی افزود: موفقیت‌های علمی و دفاعی جوانان متخصص و توانمند جمهوری اسلامی ایران ناشی از باور قلبی و اعتقاد معنوی آنهاست و پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره فضایی خیام از بزرگ‌ترین و مجهزترین پایگاه فضایی جهان در قزاقستان، نمونه آشکار این موفقیت‌های علمی و دفاعی است. وی در ادامه از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای در تکمیل طرح‌های خدمات عمومی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: به‌رغم وعده از سر گیری عملیات اجرایی جاده جایگزین ورودی شهر خمارلو، در یک‌ماه گذشته این طرح هیچ‌گونه پیشرفت محسوسی نداشته و عملاً اجرای آن طبق روال گذشته هم‌چنان متوقف است. خطیب نماز جمعه خداآفرین افزود: برای طرح یک استان دیگر، زیر ساخت و امکانات یک شهرستان را از بین برده‌اید و اکنون مردم برای استفاده از امکانات جایگزین آن سال‌ها چشم انتظار هستند.

حجت‌الاسلام ضیایی هم‌چنین در ادامه با ابراز ناامیدی از اقدام عملی آبفای خداآفرین در تأمین آب شرب روستاها، از مردم خواست، هر روستایی که مشکل آب دارد می‌تواند با نصب پمپ، آب مورد نیاز خود را از رودخانه ارس برداشت کنند. وی خاطر نشان کرد: مایه ننگ است که در چند متری رودخانه ارس مردم گریبان‌گیر بی‌آبی باشند و تشنگی بکشند.. .


بازنشر از : مهر

بحران آب

بی آبی

خطبه های نماز جمعه



تعمیر پکیج دیواری