فرمانداری فرمانداری اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اردبیل اردبیل-فرماندار اردب

1401\05\22 16:41:03


مسئولان در اجرای پروژه‌های گردشگری اردبیل کاهلی نکنند

اردبیل-فرماندار اردبیل گفت: مسئولان اردبیل در اجرای پروژه‌های گردشگری استان کاهلی را کنار بگذارند و اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد اعتماد اعجازی ظهر شنبه در بازدید از یکی از پروژه‌های گردشگری اردبیل اظهار کرد: مسئولان استانی در اجرای پروژه‌های گردشگری استان اردبیل با هدف تسریع و تکمیل این پروژه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به بررسی دلایل تأخیرات در بهره‌برداری از مجموعه دهکده گردشگری اردبیل گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار در جاده اردبیل - سرعین در حال احداث است که صرفاً فاز نخست آن به بهره‌برداری رسیده است. فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: این مرکز اقامتی و تفریحی شامل رستوران، قلعه نجوم، دریاچه و آبشار مصنوعی، تالار، باغ وحش و اقامتگاه‌هایی با معماری اقلیمی استان است. اعتماد اعجازی ادامه داد: مقرر شده بود در سال‌های گذشته این پروژه با سرمایه بخش خصوصی به طور کامل به بهره‌برداری برسد و برای ۴۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی شود ولی تاکنون اشتغال قابل توجهی در این مجموعه محقق نشده است.

وی افزود: در خصوص پیگیری تأسیسات زیربنایی مجموعه از طریق دستگاه‌های اجرایی بررسی‌های تکمیلی در هفته آتی انجام خواهد شد.. .


بازنشر از : مهر

فرمانداری

فرمانداری اردبیل

سیدمحمد اعتماد اعجازی

اردبیل



نمایندگی بوتان تهران