امام جمعه بجنورد رضا نوری سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی بجنورد- امام جمعه بجنورد بودجه تخصیص یافته به استان از م

1401\05\22 16:49:03


مسئولان مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی را پیگیری کنند

بجنورد- امام جمعه بجنورد بودجه تخصیص یافته به استان از محل سفر رییس جمهور را مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسئولان مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را پیگیری کنند تا مشکلات کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: تمامی آزادگان جنگ تحمیلی از جان و مال خود گذشتند تا آزاده بمانند و نسبت به وطن و سرزمین خود غیرت داشتند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: باید از رشادت‌های این عزیزان کتاب‌های بسیاری به تحریر درآورد، چرا که آن‌ها الگو و سرمشق آیندگان هستند. نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان گفت: اکنون این مصوبات به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده است و باید برای احیای طرح‌های نیمه تمام تلاش کرد. وی افزود: اکنون اعتبارات خوبی به استان اختصاص یافته اما توسعه بدون پیگیری مسئولان دست یافتنی نیست.

حجت السلام نوری تصریح کرد: مسؤولان اگر این مصوبات را جذب کنند به طور یقین مشکلات مردم به حداقل می‌رسد و بیکاری در جامعه کاهش می‌یابد. امام جمعه بجنورد با اشاره به رها بودن پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بجنورد، گفت: ترک فعل‌ها که باعث از بین رفتن بیت المال می‌شود جایز نیست. وی در انتها گفت: مسئولان باید پیگیر پروژه‌های نیمه تمام باشند..

.


بازنشر از : مهر

امام جمعه بجنورد

رضا نوری

سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی



فروش اینترنتی لباس بچه