حمید مطهری تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی بعد از اولین تجربه سرم

1401\05\22 16:40:07


مسئولیت من در پرسپولیس کمتر از سرمربیگری نبود

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی بعد از اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر مسئولیت خود در پرسپولیس را در سطح سرمربی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از مصاف با مس رفسنجان اطهار داشت: هفته اول لیگ بود و بازی‌های ابتدایی خیلی سخت است زیرا شناخت دقیقی نسبت به حریف ندارید بلکه شناخت‌تان کلی است.

مدل بازی به شکلی بود که در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. وی افزود: واقعاً فوتبال رو به جلویی بود و در انتقال‌ها با توجه به اینکه می‌دانستیم مس رفسنجان تا حدی ضعف دارد، خوب برنامه ریزی کردیم تا از انتقال‌های منفی حریف استفاده کنیم اما از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: موقعیت‌هایی داشتیم و حتی به تیر دروازه حریف هم زدیم اما مس رفسنجان در نیمه دوم خیلی بهتر از ما بود.

فشار بیشتری به نساجی آورد اما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. با وجود اینکه در تمرینات مدل جایگیری شیمبا را گوشزد کرده بودیم اما باز هم این اتفاق افتاد. وی تصریح کرد: پری را بازیکن باکیفیتی است و ضربه سر فوق‌العاده‌ای زد.

از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه وجود جنگیدند، تلاش کردند و همه انرژی خود را گذاشتند. تک تک آنها زحمت کشیدند. آیتم‌هایی که دنبالش بودیم را به ویژه در نیمه اول خیلی خوب انجام دادند و اگر مقداری بیشتر خودشان را باور داشتند، می‌توانستیم برنده باشیم.

در نهایت تساوی برای این بازی نتیجه‌ای عادلانه بود. مطهری که اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر را سپری کرد در این خصوص ابراز داشت: خیلی سال است در فوتبال مداوم به عنوان مربی کار می‌کنم و در این سال‌ها پیشنهادات خیلی زیادی داشتم اما خصوصیات اخلاقی و اصولی دارم که باعث شد سرمربیگری من در این زمان اتفاق بیفتد. وی اضافه کرد: پیشنهادات را قبول نکردم، هرچند خیلی زودتر می‌توانستم این کار را انجام بدهم.

می‌دانید کار کردن در تیم قبلی من یعنی پرسپولیس وحشتناک سنگین بود. کاری که من در این تیم انجام می‌دادم نیز فوق العاده سخت بود. با همه وجود برای همه تیم‌ها تلاش کردم و دستیار هر مربی‌ای بودم، خیلی متعهدانه کارم را انجام دادم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد: فوتبال در ایران کار پرفشاری برای مربیان بود. البته سرمربیان مسئولیت‌های بیشتری دارند اما کار من در پرسپولیس مسئولیت بزرگی بود و اگر بخواهیم روی آن ریز شویم، کمتر از سرمربیگری نبود. این کار فشارهای خودش را دارد اما سعی می‌کنم بهترین خودم باشم و ارتباط خوبی با مجموعه تیم، بچه‌ها، رسانه‌ها و افرادی که برای فوتبال زحمت می‌کشند داشته باشم تا در این پست نیز موفق باشم.

وی ادامه داد: اگر در بخش حمله مهره‌های تأثیرگذار داشته باشید، نتیجه‌اش همین می‌شود. در کل مس تیم بسیار خوبی است و در نشست خبری قبل بازی هم گفتم تیم قابل احترامی هستند. خیلی جاها می‌بینم می‌گویند این تیم‌ها هزینه کرده و میلیاردی هستند.

این صحبت‌ها درست نیست. مطهری تاکید کرد: فوتبال ما باید به جایگاهی برسد که همه تیم‌ها خوب باشند و هزینه کنند. نباید بگوییم برخی تیم‌ها میلیاردی هزینه کرده‌اند.

وقتی فوتبال حرفه‌ای است همه تیم‌ها باید پرامکانات باشند. وی ابراز داشت: مثلاً مگر بد است سپاهان هزینه می‌کند. من از این موضوع لذت می‌برم.

فوتبال حرفه‌ای یعنی همین. اینکه برخی می‌گویند تیم ما پول ندارد و آنها دارند، قشنگ نیست. این تیم‌ها پول دارند و هزینه می‌کنند.

شاید در سال‌های آینده خود من در یکی از همین تیم‌ها باشم. این حرف منطقی نیست. تیم‌ها هزینه کرده و نتیجه می‌گیرند.

مس رفسنجان تیم قابل احترامی است و در نیمه دوم به ما خیلی فشار آورد اما در نهایت تساوی عادلانه بود. سرمربی نساجی درخصوص مسائل داوری گفت: به نظر همکارم احترام می‌گذارم و دوست ندارم در این مورد صحبتی داشته باشم. در رابطه با داوری نیز باید بگویم بای و حمید حاج ملک یک تیم داوری بسیار سالم هستند اما با خودم عهد کرده‌ام درمورد داوری‌ها حتی اگر سه پنالتی به ضرر یا به نفع تیم من گرفته شد صحبتی نکنم..

.


بازنشر از : مهر

حمید مطهری

تیم فوتبال نساجی مازندران

لیگ برتر فوتبال ایران



مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران