حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک خطبه های نماز جمعه قرچک- امام جمعه قرچک گفت: مقابله با ظلم آمریکا و رژیم صهیونیس

1401\05\22 16:45:02


مقابله با ظلم آمریکا و رژیم صهیونیستی تداوم منطق امام حسین است

قرچک- امام جمعه قرچک گفت: مقابله با ظلم آمریکا و رژیم صهیونیستی تداوم منطق امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی برپایی حاکمیت صحیح اسلامی بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) حاکمیتی که بر مبنای تفکر علوی و اجرای حقیقی غدیر باشد.

امام جمعه قرچک گفت: اگر ما دغدغه دین نداشته باشیم، عبادات ما و عزاداری‌های ما فایده‌ای نخواهد داشت، معیار و میزان باید خدا، پیامبر و ائمه اطهار باشند لذا طبق دستورات آنان برای دین‌مان دغدغه داشته باشیم اسماعیلی با تشکر از مجالس عزاداری در قرچک گفت: بسیار آبرومندانه و با شکوه دسته‌های عزاداری سیدالشهدا در سطح شهرستان قرچک پرشور از سال‌های قبل انجام شد و این نشان امام حسینی بودن و ماندن مردم است. وی بیان داشت: منطق امام حسین (ع) یک منطق قلبی و عملی برای جهان اسلام است، امروز می بی نم منطق حضرت جهانی شده است، منطق امام حسین منطق هیهات من الذله است. خطیب نمازجمعه قرچک تشریح کرد: خیلی‌ها امروز می‌خواهند موزه و منطق امام حسین حذف کنند، هر دسیسه‌ای که می‌توانند انجام می‌دهند، منطق سیدالشهدا همیشگی است و ملت بزرگ ایران هیچ گاه این منطق را فراموش نخواهند کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: ما امروز به واسطه اینکه امام حسینی هستم و راه ایشان را ادامه می‌دهیم با ظلم آشکار جهان یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش مبارزه خواهیم کرد و مداوم بر یزیدیان زمان مرگ می‌فرستیم. وی در ادامه افزود: همه جای جهان امروز منطق امام حسین (ع) دیده می‌شود، حتی در قلب آمریکا و حتی آنانی که دین‌شان فرق می‌کند ولی برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند و این تنها و تنها مژده ظهور مهدی آل محمد (عج) است. امام جمعه قرچک با اشاره به سالروز آزادی آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آزادگان ایران اسلامی در دوران اسارت تماماً برای دین و ایران عزت و اقتدار کسب کردند و مایه افتخار ایران و ملت شریف ایران شدند باید به این قهرمانان واقعی افتخار کرد و قدر دان مجاهدت‌های آنان بود.

وی افزود: امروز جبهه همه جا وجود دارد، همه جا می‌شود انسان منطق امام حسین (ع) را در پیش ببرد، امر به معروف و نهی از منکر منطق امام حسین (ع) و در جبهه فرهنگی و در اجرای این فریضه مهم باید جهاد کرد. اسماعیلی در پایان اشاره داشت: نمازجمعه حلقه اتصال مردم و مسئولین است، میزهای خدمت باید در نمازجمعه استمرار پیدا کند، هر زمانی که فرماندار در نمازجمعه حضور دارند دیگر رؤسای ادارات نیز حضور دارند و این قابل قبول نیست.. .


بازنشر از : مهر

حجت الله اسماعیلی

امام جمعه قرچک

خطبه های نماز جمعه



استعلام قیمت کارتن لیمینتی