تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس ژوزه مورایس اصفهان- اصفهان- سینا ا

1401\05\22 16:40:04


مورایس مهمان ویژه . ذوب آهن از اسدبیگی استقبال کرد

اصفهان- اصفهان- سینا اسدبیگی که به نحو عجیبی از ذوب آهن به پرسپولیس پیوست، مورد استقبال باشگاه ذوب آهن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ برتر جام خلیج فارس تا دقایقی دیگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند که در ادامه حواشی این مصاف قبل از آغاز بازی را می‌خوانید؛ بر خلاف پیش‌بینی ها اطراف ورزشگاه کمتر اثری از هواداران دو تیم است و تنها تعداد محدودی از هواداران کمی هواداران پرسپولیس پشت در ورزشگاه حاضر بودند.

سینا اسد بیگی که به نوع عجیبی به پرسپولیس پیوست، برخورد گرمی با بازیکنان ذوب آهن داشت. پارسا جعفری گلر جوان ذوب آهن که در بازی سال گذشته مقابل پرسپولیس اشتباه بزرگی داشت، بر روی نیمکت ذوب آهن قرار دارد. لوس ویرا مربی بزریلی پرسپولیس اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر ایران را تجربه می‌کند.

محمدرضا سلیمانی که خبر پیوستن او به ذوب آهن به طور رسمی اعلام نشد در لیست بازی حاضر است. مربیان دو تیم غایبان اصلی بازی هستند. پیش از آغاز مسابقه مراسم بزرگداشت شهید همدانی برگزار شد.

ورزشگاه فولادشهر از چمن خوبی برخوردار نیست. اسدبیگی با گل قرمز به سمت کادر ذوب آهن رفت که با برخورد خوب ذوب آهنی‌ها روبه رو شد. مورایس به همراه کادر فنی کامل خود در ورزشگاه حاضر شد..

.


بازنشر از : مهر

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان

تیم فوتبال پرسپولیس

ژوزه مورایس



چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی