امام جمعه پیشوا خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه پیشوا- امام جمعه موقت پیشوابا اشاره به اینکه برخی به دنبال این

1401\05\22 16:45:02


هیئت های مذهبی پیشوا مراقب برخی انحرافات باشند

پیشوا- امام جمعه موقت پیشوابا اشاره به اینکه برخی به دنبال این هستند که نهضت امام حسین(ع) را به انحراف بکشانند گفت: هیئت های مذهبی پیشوا مراقب انحرافات باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جت الاسلام علی ساورعلیا در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته پیشوا اظهار داشت: تمام عزیزانی که هیئت دارند و مداحی می‌کنند در پیشوا این همه هیئت و تکیه و موکب زدند و هزینه کردند مخصوصاً در مساجد و حسینیه‌ها پخت غذا می‌کنند در نهضت حسینی اسراف نداریم ولی شما متوجه باشید برادران هیئتی و مداح و روحانی عزیزان زنجیرزن و سینه زن یک جریانی است که می‌خواهند نهضت امام حسین را به انحراف بکشانند برخی از مداحی‌ها بیشتر شبیه به آواز و رقص است اهانت‌ها و تحریف‌هایی که در خصوص واقعه کربلا داریم شما را به خدا جلوی این انحرافات را بگیرید.

امام جمعه موقت پیشوا با اشاره به اینکه ١۵۰ شبکه علیه نهضت امام حسین فعالیت می‌کنند گفت: به این نتیجه رسیده اند تا حسین و روح امام حسین (ع) و نهضت حسینی زنده است با هیچیک از شیعیان امام حسین علیه السلام نمی‌توان مبارزه کرد. وی افزود: مراسم ۵۰۰ ساله کاروان بنی اسد امسال به خوبی برگزار و از صداوسیما نیز به صورت زنده پخش شد اینها نمونه بارز حفظ دستاوردهای امام حسین سیدالشهدا علیه السلام است این عظمت و عزت را به همه شما بزرگواران تبریک عرض می‌کنم و از همه عزیزان و مردم بزرگوار و مسئولین محترم و حامیان و مجریان و صداوسیما صمیمانه قدردانی می‌کنیم.. .


بازنشر از : مهر

امام جمعه پیشوا

خطبه های نماز جمعه

اقامه نماز جمعه



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین