هاشم علایی استاندارد استانداردسازی اردبیل اردبیل-مدیرکل استاند

1401\05\22 16:41:03


واحدهای تولیدی و مراکز فروش اردبیل ملزم به رعایت استاندارد هستند

اردبیل-مدیرکل استاندارد استان اردبیل با تاکید بر تشدید نظارت بر واحدها گفت: ۳۰ مورد بازرسی از ابتدای امسال با همکاری دستگاه‌های اجرایی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه و فروش انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی ظهر شنبه در جلسه شورای فنی اداره کل استاندارد استان اردبیل اظهار کرد: ۳۰ مورد بازرسی و نظارت مشترک با دستگاه‌های اجرایی مرتبط از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه و فروش انجام شد.

وی با بیان اینکه این بازررسی‌ها از ابتدای سال تاکنون انجام شده است، افزود: این بازرسی‌ها با هدف جلوگیری از عرضه کالا و خدمات فاقد استاندارد از واحدهای صنایع غذایی و سردخانه‌های نگهداری و همچنین مراکز عرضه و فروش بوده است. مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: بازرسی‌های انجام یافته با حضور نمایندگان این اداره کل، معاونت غذا و دارو، اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت غله و خدمات بازرگانی و اتاق اصناف بوده است. علایی ادامه داد: از تمامی واحدهای تولیدی، فروشندگان، اصناف و بازاریان درخواست می‌شود از فروش کالاهای غیراستاندارد خودداری کنند و همکاری لازم را با بازرسان اداره کل استاندارد استان و شرکت‌های تأیید صلاحیت شده داشته باشند تا بتوانیم با نظارت بر کالاهای استاندارد شده، امنیت و سلامتی مصرف‌کنندگان را تأمین کنیم.

وی افزود: از تمامی همشهریان انتظار داریم در صورت برخورد با هرگونه کالای غیراستاندارد و یا کالاهای بی‌کیفیت با شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ و تلفن‌های ۸ -۳۳۷۴۱۱۵۷ تماس حاصل فرمایند.. .


بازنشر از : مهر

هاشم علایی

استاندارد

استانداردسازی

اردبیل



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین