وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار اصحاب رسانه شهریار- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: ورود به حوزه

1401\05\22 16:45:04


ورود به حوزه فضای مجازی یکی از برنامه های فرهنگ و ارشاداسلامی است

شهریار- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: ورود به حوزه فضای مجازی یکی از برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی است چرا که فضای مجازی امروز واقعا به فضای ولنگاری تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خراسانی زاده شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان شهریار که با حضور نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا علی پناه معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار برگزار شده بود اظهار داشت: امروز در زمینه فضای مجازی چه از لحاظ پاسداشت زبان فارسی، نحوه پوشش اخبار و محتوای فرهنگی که در قانون تصویب شده خلاف قواعد تبلیغات عمل می‌شود و این حوزه از جنبه پوشش خبرها به سبب عدم استفاده از افراد و ابزار مناسب قانونی مشکلاتی را فراهم می‌آوردند که با برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است با خاطیان برخورد و نحوه فعالیت‌ها نیز ساماندهی خواهند شد.

وی به رسالت مهم خبرنگاران نیز پرداخت و در این باره افزود: خبرنگاران خبر تولید نمی‌کنند بلکه با پیام و عمل خود فرهنگ آینده و نسل بعدی را تربیت می‌کنند و باید تلاش کنیم که در آینده تاریخ از ما به عنوان تربیت کنندگان ناشایست یاد نکند. خراسانی زاده در رابطه با حمایت از حوزه رسانه نیز افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت حمایت از فعالان حوزه فرهنگ و رسانه برنامه‌هایی در زمینه اختصاص وام‌های اشتغال آفرینی در دستور کار دارد که اولویت با اصحاب رسانه خواهد بود. وی در رابطه با مشکلات بیمه و سایت 《ای رسانه》 که از سوالات و مطالبات خبرنگاران بود نیز گفت: مشکلات اهالی رسانه استان تهران باید از طریق رابطین خبری خانه مطبوعات پیگیری شود و از آنجا که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان شهرستان‌های غرب استان تهران خواهد بود از رابط خبری مطبوعات می‌خواهیم که موارد و مطالبات اصحاب رسانه را به صورت جامع و دسته بندی شده و در قالب نامه‌ای ارائه دهند تا در زمان حضور وزیر به صورت مکتوب نه اتوماسیون که گیر و دار پیگیری دارد به ایشان تحویل داده و خلاصه آن نامه نیز توسط یکی از رابطین به ایشان مطرح شود و بعد آن ما از طریق معاونت رسانه‌ای پی گیر آن خواهیم بود.

گفتنی است که عبدالرضا علی پناه معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان تهران نیز در پایان گفت: بخش عمده ای از مشکلات از دست ما خارج است و هر آنچه که در توان ما باشد جهت رسیدگی به نیازها و مشکلات اهالی فرهنگ و رسانه تلاش خواهیم کرد.. .


بازنشر از : مهر

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شهریار

اصحاب رسانه



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین