امام جمعه رباط کریم حسن ترابی خطبه های نماز جمعه رباط کریم- امام جمعه رباط کریم گفت: پرتاب ماهواره کاملاً ایرانی

1401\05\22 16:45:02


پرتاب ماهواره ایرانی «خیام» یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران است

رباط کریم- امام جمعه رباط کریم گفت: پرتاب ماهواره کاملاً ایرانی «خیام» یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم گفت: ملت حسینی ایران در سالروز شهادت سید و سالار شهیدانِ عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یک بار دیگر با اهداف حسینی تجدید پیمان و بر ادامه راه آن حضرت تاکید کردند.

ترابی افزود: امروز ۳۲ سال پس از بازگشت آزادگان، پیام مقاومت آنها به حماسه‌های بی نظیر تبدیل شده که در لبنان و فلسطین و عراق و سوریه و یمن مستکبران را به زانو درآورده است. فرهنگ حرّیت و آزادگی امروز لرزه بر اندام دشمنان اسلام و بشریت انداخته است. امام جمعه رباط کریم بیان داشت: خاطرات آزادگان سرافراز و زندگی سلحشورانه آنها در ایام اسارت برگ زرینی از تاریخ افتخارآمیز ایران زمین است‌.

ملت ما می‌تواند با حماسه مقاومت آن‌ها به جهانیان فخر بفروشد. وی عنوان داشت: ماهواره کاملاً ایرانی خیام که پرتاب آن با همکاری روسیه از ایستگاه فضایی قزاقستان صورت گرفت یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران است. خطیب نماز جمعه رباط کریم افزود: آمریکا و غربی‌ها نمی‌توانند پیشرفت ملت ایران را ببینند، آنها از پیشرفت ملت بزرگ ایران عصبانی می‌شوند و می‌خواهند فعالیت‌های علمی و فناورانه را در انحصار خود داشته باشند.

ترابی گفت: جنگ ۳ روزه اخیر شکست سنگینی برای رژیم صهیونیستی بود چرا که در این جنگ تنها جنبش جهاد اسلامی به مقابله با حملات صهیونیست‌ها پرداخت یعنی این رژیم غاصب نشان داد که داد توان شکست یکی از جنبش‌های فلسطین را ندارد.. .


بازنشر از : مهر

امام جمعه رباط کریم

حسن ترابی

خطبه های نماز جمعه



تولید کارتن و سفارش کارتن